2011-10-17, 18:44
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essentia
Ladda ner det på din telefon och installera det. Sedan startar du programmet så är det nog ganska uppenbart om hur det fungerar.

Hur säkert är det och vad exakt menas med att minska varningar och det som du pratade om innan?
Citera
2011-10-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Hur säkert är det och vad exakt menas med att minska varningar och det som du pratade om innan?
Såvida du inte är en maskin kommer du säkerligen inte märka någonting. Det värsta som kan hända är att en spärrvakt vägrar låta dig gå igenom spärren, så det är inte farligt att använda funktionen.
Jag har en telefon som visar upp ca 6 rutor med "vill du tillåta..." när programmet genererar en fejkbiljett. Nu visar den bara upp en. Det är vad som menas med minskar varningar.
Vet inte vad du refererar till när du säger "pratade om innan."
Citera
2011-10-17, 20:10
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Såvida du inte är en maskin kommer du säkerligen inte märka någonting. Det värsta som kan hända är att en spärrvakt vägrar låta dig gå igenom spärren, så det är inte farligt att använda funktionen.
Jag har en telefon som visar upp ca 6 rutor med "vill du tillåta..." när programmet genererar en fejkbiljett. Nu visar den bara upp en. Det är vad som menas med minskar varningar.
Vet inte vad du refererar till när du säger "pratade om innan."

Med pratade om innan så syftade jag på det där med varningar. Vart och till vad kan man använda programmet?
Citera
2011-10-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Med pratade om innan så syftade jag på det där med varningar. Vart och till vad kan man använda programmet?
Fejkbiljett för att ta sig genom spärrarna på SL.
Det där med varningar kommer du förstå om du använder programmet.
Citera
2011-10-19, 16:56
Medlem
Har Nokia E5 har programmet på mobil Haxess men hur får jag sms har skrivit in mitt mobilnummer och den har sparat kontakt i kontaktlistan. vad ska jag göra?
Citera
2011-10-19, 17:00
Medlem
Alltså, ja, okej, så här är det:
Starta Haxess.
Första gången du kör programmet bör du ställa in telefonnummer, välja zon och dylikt. Du kan senare ändra dessa inställningar genom att välja ändra inställningar i huvudmenyn.
Efter du sparat dina inställningar och när du kör programmet vid ett senare tillfälle väljer du bara "SMS biljett" från huvudmenyn så fixar Haxess allting automatiskt.
Citera
2011-10-19, 17:03
Medlem
Citat:
Alltså, ja, okej, så här är det:
Starta Haxess.
Första gången du kör programmet bör du ställa in telefonnummer, välja zon och dylikt. Du kan senare ändra dessa inställningar genom att välja ändra inställningar i huvudmenyn.
Efter du sparat dina inställningar och när du kör programmet vid ett senare tillfälle väljer du bara "SMS biljett" från huvudmenyn så fixar Haxess allting automatiskt.

What? Går ej
Citera
2011-10-19, 17:04
Medlem
herbsngarlics avatar
Jag såg nu att jag kört på 2.8 sedan 1a oktober, 2.92 ska gå ut 1 nov. När kom 2.92 och vad har fixats från 2.8? Ligger jag en version efter eller kom det två versioner under samma månad?
Citera
2011-10-19, 17:05
Medlem
Om du använder Haxess M så startar du programmet, skriver in ditt telefonnummer, trycker OK så får du din biljett.
Citera
2011-10-19, 17:06
Medlem
Vilken version ska jag ha ?

http://www.adobe-flashlite.com/wp-co.../035324x78.jpg

Denna mobil har jag
Citera
2011-10-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbsngarlic
Jag såg nu att jag kört på 2.8 sedan 1a oktober, 2.92 ska gå ut 1 nov. När kom 2.92 och vad har fixats från 2.8? Ligger jag en version efter eller kom det två versioner under samma månad?
Två nya versioner finns.
2.91 fixade några buggar som förhoppningsvis ska få programmet att fungera på lite äldre, mindre toleranta mobiler.
2.92 introducerade en funktion för att minska varningar (+ en ny intern funktion för att enklare kunna felsöka).
Citera
2011-10-19, 17:10
Medlem
Citat:
Två nya versioner finns.
2.91 fixade några buggar som förhoppningsvis ska få programmet att fungera på lite äldre, mindre toleranta mobiler.
2.92 introducerade en funktion för att minska varningar (+ en ny intern funktion för att enklare kunna felsöka).

Länka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in