Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Brukar gilla matlagningsprogram och hmta inspiration frn dem. Men nr jag ser den hr Niklas p svt s str jag mig enormt p hans frbannade gestikulerande hela tiden. Varfr inte lta matlagningen tala fr sig sjlv utan att frska frstrka allting med ett jvla viftande med hnder och armar. Kan inte koncentrera mig p matlagningen pga hans pajasbeteende.
r det bara jag som inte pallar med miffot eller?
Tacka vet jag Per Morberg, trota att han ibland slpar hundar efter bilen nr han r ute och kr.

Hller faktiskt med. Jag brukar inte kommentera folks beteenden men i det hr fallet s r det en ren katastrof.
Du pratar om hans gestikulerande. Det kan iof vara jobbigt. Men det jag mest retar mig p r hans ljudarsenal. Varje gng han tillstter ngon ingrediens eller gr ngot som han tycker r hftigt s lter han: Woosh, smack, ding, muosh, bash, daxh, ping, dang osv.
Ungefr s lt man nr man var i yngre tonren. Jag vet sledes inte till vilken kategori matlagare han vnder sig till

.
Frutom det faktum att hans matlagning lmpar sig fr en skolkksmatsal s r jag ocks besvrad ver hans lite sjlvnjda stt att presentera denna.
~Paul~