2011-09-29, 22:56
Medlem
MastodontMatss avatar
Sossar, vänstermuppar och allsköns patrask regerar över detta land under olika skepnader.
Idiotin eskalerar. Landet översköljs av värdelöst folk från MENA och vissa hävdar att detta är av godo för landet.
SD presenterade sin beräkning av invandringens kostnader idag. Den kom inte som en chock, alla med förstånd begriper att vi går back enorma summor på detta vanvett. Men ändå fortsätter det. Debatterna handlar om nån teckning på en godispåse som funnits i decennier. Det är deras nivå, vänstermupparnas.

På ett vis kan man ju tycka att den dumma "Svensson" förtjänar detta pga sin dumhet, men samtidigt vill man ju inte sin dementa mor något illa.
Innan Sveriges Rikes Lag ersätts med Sharia, just innan solnedgången, hur kommer ni att agera?
Ponera hur det skulle vara den höstdagen en muslimsk majoritet tar över i ett demokratiskt val.

Själv skulle jag, om jag lever, bestämma mig för ett liv i anarki. Skulle nog engagera mig i någon motståndsgrupp.
Blodigt kommer det bli oavsett.

Tänk er in i scenariot, som blir verklighet inom inte allt för lång tid med nuvarande politik, och berätta hur ni skulle agerat om det vore aktuellt idag.
Fundera även över hur det rent demokratiskt vore möjligt att leva som svensk minoritet i Sverige.
Senast redigerad av MastodontMats 2011-09-29 kl. 23:01.
Citera
2011-09-29, 23:28
Medlem
Jag hade säkrat min egen tillvaro för att sedan luta mig tillbaka och se på när batikhäxor blir brutalt våldtagna och lemlästade av somaliska entreprenörer.
Citera
2011-09-29, 23:32
Medlem
Skulle flytt landet innan tyvärr.
Hoppas dock besten vaknar innan ett ev inbördeskrig, vilket vi bör kunna vinna ganska snabbt.
Citera
2011-09-29, 23:42
Medlem
MastodontMatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antirasisten
Jag hade säkrat min egen tillvaro för att sedan luta mig tillbaka och se på när batikhäxor blir brutalt våldtagna och lemlästade av somaliska entreprenörer.

Låter bra. Men hur skulle du säkra din tillvaro? Vi vet ju att när muslimer får härska så går ingen icke-muslim säker. Försörjning?
Citera
2011-09-29, 23:47
Medlem
Diseaseds avatar
Sverige kommer aldrig att bli ett muslimskt land, tror du helt på allvar på den smörjan?

Följdfråga, tror du SD är lösningen?

Ytterligare följdfrågor

1. Är det muslimerna som ligger bakom "kulturmarxismen"?
2. Är det muslimerna som beslutade om mångkultur?
3. Är det muslimerna som styr median?
4. Är det muslimerna som dikterar villkoren inom finansvärlden?
5. Är det muslimerna som ligger bakom EU-projektet då, och leder det idag?
6. Är det muslimerna som hetsar västvärlden in i krig efter krig?
7. Är det muslimerna som själva har bestämt något kring den s.k. islamiseringen?
Citera
2011-09-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MastodontMats
Låter bra. Men hur skulle du säkra din tillvaro? Vi vet ju att när muslimer får härska så går ingen icke-muslim säker. Försörjning?

Tar mig så långt norrut jag kan, kanske till Svalbard om det behövs. Man kanske kan hitta en gammal fäbod uppe i nått fjäll. Då är det väl bara att lära sig att jaga och överleva... Dock hade jag antagligen förlorat livslusten om jag isolerat mig på det sättet.
Citera
2011-09-30, 00:01
Medlem
MastodontMatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Sverige kommer aldrig att bli ett muslimskt land, tror du helt på allvar på den smörjan?

Följdfråga, tror du SD är lösningen?

Ytterligare följdfrågor

1. Är det muslimerna som ligger bakom "kulturmarxismen"?
2. Är det muslimerna som beslutade om mångkultur?
3. Är det muslimerna som styr median?
4. Är det muslimerna som dikterar villkoren inom finansvärlden?
5. Är det muslimerna som ligger bakom EU-projektet då, och leder det idag?
6. Är det muslimerna som hetsar västvärlden in i krig efter krig?
7. Är det muslimerna som själva har bestämt något kring den s.k. islamiseringen?

SD är det enda som kan bromsa utvecklingen just nu. En röst på något annat är ju värdelöst.
1-5: Nej.
6-7: Ja, till viss del.

Jag tror inte på en stor judekonspiration. Det handlar om kapitalism och lobbyism. Det säger jag som vänsterhatare, av enkla skäl.

Fick mig en tankeställare nu när jag skrev "kapitalism"... Men jag skickar detta ändå.
Citera
2011-09-30, 00:02
Medlem
MastodontMatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antirasisten
Tar mig så långt norrut jag kan, kanske till Svalbard om det behövs. Man kanske kan hitta en gammal fäbod uppe i nått fjäll. Då är det väl bara att lära sig att jaga och överleva... Dock hade jag antagligen förlorat livslusten om jag isolerat mig på det sättet.

Ja, men du lär ju inte vara ensam. Jag tror att vi samlas i ett sådan läge.
Citera
2011-09-30, 00:09
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
SD är det enda som kan bromsa utvecklingen just nu. En röst på något annat är ju värdelöst.

SD vill fortsätta importera guldklimpar i tusental till Sverige, samtidigt som man förnekar ens existensen av etniska svenskar.

Men det är klart, invandringen är ju inget problem om alla som någonsin invandrat till Sverige och tillochmed dom flyttlasser som väntar i Mogadishu kan göras till svenskar redan innan dom kommer hit.

Vad sägs om det? Skicka Björn Söder att hålla intensivkurser i svenskhet till Somalia så slipper vi få hit utlänningar, då kan dom komma som falukorvstuggande och abbalyssnade totalsvenskar - problem löst.
Citera
2011-09-30, 00:14
Medlem
MRASs avatar
Citat:
Innan Sveriges Rikes Lag ersätts med Sharia, just innan solnedgången, hur kommer ni att agera?
Ponera hur det skulle vara den höstdagen en muslimsk majoritet tar över i ett demokratiskt val.

Tror du på största allvar att Sharia kommer införas i Sverige? Försök se bortom SDs propaganda min vän, det finns inga monster som ruvar i garderoben.

Citat:
SD presenterade sin beräkning av invandringens kostnader idag. Den kom inte som en chock, alla med förstånd begriper att vi går back enorma summor på detta vanvett.

Detta uttalande går ändå att debattera, så låt oss. Invandringen är kortsiktigt kostsam, ja det stämmer. Långsiktigt? Svårt att avgöra, men mycket pekar på motsatsen. Även om den skulle vara kostsam långsiktigt anser jag ändå att vi har ett moraliskt ansvar som går utöver ekonomiska kalkyler. Ponera följande fakta: efter att Sydafrika avskaffade Apartheidsystemet rasade ekonomin, sambandet är tydligt. Anser du därför att Apartheid är ett bättre system? Vi har otaliga system och regelverk som kostar (demokratin, handikapsanpassning med mera) men som vi anser är moraliskt rättfärdigade. Menar du att alla beslut ska grundas i vad som är ekonomiskt nyttigt?

Det moraliska ansvaret för våra medmänniskor innebär inte att vi måste införa Sharia, men att vi borde ge människor som vill komma till Sverige och göra sig en drägligare tillvaro en chans. Givetvis måste alla som bor i Sverige följa svensk lag, och jag är övertygad om att den liberala ideologins pelare av bland annat demokrati och mänskliga rättigheter har en världsomspännande attraktion bland såväl människor med muslimsk som kristen bakgrund. Därför kommer vi aldrig införa Sharia i Sverige.
Citera
2011-09-30, 00:18
Medlem
MastodontMatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
SD vill fortsätta importera guldklimpar i tusental till Sverige, samtidigt som man förnekar ens existensen av etniska svenskar.

Men det är klart, invandringen är ju inget problem om alla som någonsin invandrat till Sverige och tillochmed dom flyttlasser som väntar i Mogadishu kan göras till svenskar redan innan dom kommer hit.

Vad sägs om det? Skicka Björn Söder att hålla intensivkurser i svenskhet till Somalia så slipper vi få hit utlänningar, då kan dom komma som falukorvstuggande och abbalyssnade totalsvenskar - problem löst.

'Körk åt nu'.

SD vill begränsa med 90%, det är det enda realistiska alternativet. Röst på ND är bortkastad.

Varför tror du att somalier ska bli svenskar? SD vill ge folk en chans, det är väl därför de öht har en plats i riksdagen.
Citera
2011-09-30, 00:21
Bannlyst
Citat:
Nej, du har fel. En röst på SD är också en röst på en mångraslig nation, massinvandring, HBTQ och förintelsen av de vita svenskarna, bara i en lite långsammare takt.

Vad som är värdelöst är när svenska nationalister och invandringskritiker lägger sina röster på ett parti som inte ens erkänner rasskillnader eller förespråkar ett etniskt homogent Sverige utan istället svamlar om något så urbota fånigt och korkat som "öppen svenskhet" och "assimilation". Där kan man snacka värdelöshet i kubik.

Realisterna och SD-judarna brukar ofta påtala att dagens SD är ett helt annat parti än gårdagens SD och jag kan inte göra annat än att hålla med dem om detta.
Senast redigerad av Straybullet 2011-09-30 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in