• 1
  • 2
2011-10-05, 00:14
Medlem
Som rubriken lyder hur gör ni med orala tabs delar ni upp dosen under dagen eller allt innan träning och varför motivera
Citera
2011-10-05, 08:28
Medlem
batmanfittas avatar
Allt på morgonen, enkelt, ser ingen anledning till att dela upp.
Citera
2011-10-05, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batmanfitta

+1
Citera
2011-10-05, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batmanfitta

en anledning kan vara halveringstiden för att minska sides och för att hålla så jämna blodnivåer som möjligt? det kanske inte spelar någon roll
Citera
2011-10-05, 11:13
Medlem
batmanfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testoman
en anledning kan vara halveringstiden för att minska sides och för att hålla så jämna blodnivåer som möjligt? det kanske inte spelar någon roll

Svaret är utifrån min pågående kur(dBol 40/50) då frågan var formulerad hur gör ni?
Citera
2011-10-05, 12:05
Medlem
beror på vad jag kör men d-bol delar jag upp på 2-3 tillfällen under dagen..

verkar vara rätt många som kör 1 tillfälle per dag....men sen är skit petiga med halverings tiden när de sticker...
då halveringstiderna ofta är mycket längre..
Citera
2011-10-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
beror på vad jag kör men d-bol delar jag upp på 2-3 tillfällen under dagen..

verkar vara rätt många som kör 1 tillfälle per dag....men sen är skit petiga med halverings tiden när de sticker...
då halveringstiderna ofta är mycket längre..

Har också lagt märke till att många kör med 1 tillfälle , gör själv som så att jag delar upp om vi tex dbol eller winstrol 50 mg i 2 delar och tar en morgon och en kväll känns bäst så
Citera
2011-10-05, 16:32
Medlem
talenteds avatar
Det beror helt och hållet på vilken delningstid preppet har.
Tar du något som halveras på 4 timmar, är det förstås en god idé att dela upp intaget.
Halveras det däremot på, säg 12 timmar, så spelar det föga roll om du tar allt på en gång eller om du vill dela upp skiten på flera gånger.
Citera
2011-10-05, 17:19
Medlem
Om man tar sin dos ungefär 8 på morgonen och tränar runt 5-6 på kvällen, är halva effekten borta då? och är det bättre att ta sin dos runt 1-2 istället?
Citera
2011-10-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattaen20
Om man tar sin dos ungefär 8 på morgonen och tränar runt 5-6 på kvällen, är halva effekten borta då? och är det bättre att ta sin dos runt 1-2 istället?

vissa hävdar att det är bättre att ta allt ett par timmar innan träning istället
Citera
2011-10-05, 19:05
Medlem
Jag kör 10mg till frukost och 20mg till pwo innan gymmet. Känns bäst
Citera
2011-10-05, 21:47
Medlem
Tjena, har också en liknande fråga, jag kör på Dianabol Kina 50mg (BD tryck) men har delat upp det så jag tar 25mg per dag, vet att det finns delade åsikter om man ska ta på morgonen eller någon timme innan gym passet, någon som kört på likadant eller liknande som kan svara på vad som är bäst?

MVH
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in