2011-10-05, 11:14
Medlem
Hej,

Jag vet att det finns tidigare trådar om detta så jag vet inte vad som kommer hända med denna.
Skall försöka försöka göra den lite originell.

Jag börjar nu vid 25 års ålder tappa mitt hår.

Flikarna har börjat djupna och tydligen lite mindre mitt på hjässan, eller vad det heter, dvs. högst upp på huvudet.

Finns det något jag kan göra av alla tips som faktiskt fungerar och som inte är bara dyrt båg?

Fungerar laser?

Varför tappar jag håret när det finns andra maskulina män som får behålla det? Kolla bara Daniel Craig typ. Vad gör dessa män?

Hej då
Senast redigerad av Fluffig 2011-10-05 kl. 11:17.
Citera
2011-10-05, 11:53
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Wow, du orkar alltså skriva en tråd om detta, men du orkar inte ge dig ut på det världsvida nätet och söka info själv?

Prova google, där står det rätt mycket intressanta saker.
Citera
2011-10-05, 12:33
Medlem
Vlajkos avatar
Håravfall är oftast genetiskt, alltså inte mycket du kan göra åt saken annat än att förlänga det oundvikliga, men det finns metoder: En produkt som heter "Toppik", orkar inte skriva dess funktion men kolla in den iaf. Sen så finns det olika borsttekniker, googla som sagt.

Håret påverkas också av din hälsa, käka mycke B-vitamin och lev hälsosamt, alltså inget nikotin och liknande.

Men som sagt är det bara metoder för att förlänga det oundvikliga, har du börjat tappa hår vi 25 års ålder är det nog lika bra att acceptera faktum tyvärr, skyll på päronen
Citera
2011-10-05, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vågaifrågasätta
Wow, du orkar alltså skriva en tråd om detta, men du orkar inte ge dig ut på det världsvida nätet och söka info själv?

Prova google, där står det rätt mycket intressanta saker.

Skall man ge det svaret till varenda tråd som nånsin startats? Google är väl inte direkt litet eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in