2011-10-05, 21:15
Medlem
är det farligt att svälja en lång sytråd???? För det gjorde min lilla syrra som är 3 år.

Tråden var lång och rätt så tjock, Vad kan hända??
nån som har erfarenhet själv?
Citera
2011-10-05, 21:17
Medlem
ekkers avatar
Kan väl säkerligen få ont i magen..

Nej tyvärr jag brukar inte äta sytrådar, jag håller mig till spaghetti isåfall.
Citera
2011-10-05, 21:17
Medlem
Nepposs avatar
Åk till akuten bror.

Härlig rubrik
Citera
2011-10-05, 21:19
Medlem
Herrtrosas avatar
Det som kan hända är att tråden bytt färg när den kommer ut ur andra änden. Tror inte det är någon större fara faktiskt, men känner du oro får du väl vända dig till läkare?
Citera
2011-10-05, 21:19
Medlem
Petrs avatar
Ring vårdguidens sjukvårdsrådgivning istället för att skriva på FB.

http://www.vardguiden.se/Om-Vardguid...en-pa-telefon/
Citera
2011-10-05, 21:21
Medlem
Jag slulle tro att inget farligt kommer att hända, borde inte tråden lösas upp så småningom i magen?

Hur tjockt är "rätt så tjock"? Tror du att den är så pass tjock att den inte går av väldigt enkelt efter att ha legat i magen ett tag oxh blivit utsatt för värska, syror och annat gott?

Ring sjukvårdsupplysningen (telenummer 1177), det tar inte många minuter ocj de kan guida dig vidare. Glöm inte att uppdatera tråden.
Citera
2011-10-05, 21:22
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Det som kan hända är att tråden bytt färg när den kommer ut ur andra änden. Tror inte det är någon större fara faktiskt, men känner du oro får du väl vända dig till läkare?

Tänkte mig precis hur det skulle vara att skita ut en lång tråd, fick en väldigt underlig känsla i anus haha.
Citera
2011-10-05, 21:25
Medlem
Kungensbordells avatar
Gjorde detta för ett litet tag sen. Fast det var vanlig sytråd. När jag pressade så kom korven liksom inte ut så jag kände försiktigt och kände att tråden hängde ut så det var vara att dra lite i den så kom det ut en liten trådinlindad klutt, det var allt som hände.

Fick mig ett gott skratt av det
Citera
2011-10-05, 21:31
Medlem
ekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neppos
Tänkte mig precis hur det skulle vara att skita ut en lång tråd, fick en väldigt underlig känsla i anus haha.

Hahahahaha fyfan!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Gjorde detta för ett litet tag sen. Fast det var vanlig sytråd. När jag pressade så kom korven liksom inte ut så jag kände försiktigt och kände att tråden hängde ut så det var vara att dra lite i den så kom det ut en liten trådinlindad klutt, det var allt som hände.

Fick mig ett gott skratt av det

Hur lång tid låg tråden i magen innan den lilla trådklutten hittade sin väg ut då?

Fyfan garvar så jag avlider
Citera
2011-10-05, 21:51
Medlem
Så länge den har kommit förbi halsregionen ser jag ingen anledning till oro.
Fint att du bryr dig om din syster.

.·.
Citera
2011-10-05, 21:53
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekker
Hahahahaha fyfan!!!

Hur lång tid låg tråden i magen innan den lilla trådklutten hittade sin väg ut då?

Fyfan garvar så jag avlider

Släppte ut den 2 dagar efter. Jag går på toa rätt ofta så det är konstigt att den inte passerade tidigare.
Citera
2011-10-11, 08:51
Medlem
Barn och familj-> Medicin

Och TS; för söte Jesus skull, tänk på hur du skriver rubriker. Att bara skriva "Hjälp!!!!!!!!!" är inget bra sätt att förmedla vad en tråd handlar om. Jag har fixat det åt dig nu, men tänk på det nästa gång.
//Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in