2011-10-06, 13:30
Medlem
Rbackelins avatar
Hej...

Jag har under 3-4 månader haft stora röda märken på sidorna mellan pungen...Hela tiden väldigt torr och i perioder får jag stora vita sår på det röda, jag har testat att smörja in mig med lotion men det har inte funkat....Det svider och kliar hela tiden...Och det vägrar försvinna!!!

Kommer lägga upp bild senare om ingen vet vad det är, väldigt svårt att förklara hoppas någon vet vad det kan vara!
Citera
2011-10-06, 13:36
Medlem
Herpes i underlivet kanske.
Citera
2011-10-06, 13:37
Medlem
Rbackelins avatar
På riktigt?
Citera
2011-10-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rbackelin
Hej...

Jag har under 3-4 månader haft stora röda märken på sidorna mellan pungen...Hela tiden väldigt torr och i perioder får jag stora vita sår på det röda, jag har testat att smörja in mig med lotion men det har inte funkat....Det svider och kliar hela tiden...Och det vägrar försvinna!!!

Kommer lägga upp bild senare om ingen vet vad det är, väldigt svårt att förklara hoppas någon vet vad det kan vara!

jag har nog presic samma som dig, fick tips om att det kan vara svamp, köp pevaryl
Citera
2011-10-06, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rbackelin
På riktigt?

Jag skrev kanske. Väldigt svårt att sätte en diagnos bara såhär. SKulle också kunna vara svamp. Om jag var du skulle jag redan idag boka tid hos närmsta vårdcentral/UM för en undersökning. Antar att det är något som oroar dig, så det blir väldigt skönt för dig att få reda på vad det är.
Citera
2011-10-06, 13:45
Bannlyst
Fram med bilden!"
Citera
2011-10-06, 13:57
Medlem
Rbackelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
Fram med bilden!"

Jag ska ta en dusch nu, så tar bild då ! Lite läskigt att lägga ut den nu när du kommentera bara "korvknullarn" hmmmmmmmm

Citat:
Ursprungligen postat av redigtarg
jag har nog presic samma som dig, fick tips om att det kan vara svamp, köp pevaryl

Tack! Skönt att man inte är ensam om man nu kan säga så! Problemet är att jag är ute på en Europa resa och är för tillfället i Portugal, ska bli kul att försöka förklara till någon här på ett Apotek
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in