2011-10-06, 14:32
Medlem
Jag försökte ta mitt liv med en engångsgrill.

Tänd eld på grillen och ställde den i badkaret i mitt lilla badrum.
sedan stängde jag alla dörrar och fönster och hukade mig över grillen och tog kanske 10 andetag
Men innan jag hann svimma och somna in av ångorna så släckte jag grillen med duschen.

Nu undrar jag om jag kan ha fått några bestående skador på lungorna eller hjärnan? cancer?

jag andades ju bara in ångorna från elden, egentligen så ska man ju vänta tills elden har slocknat och det bara är glöd kvar i grillen, det är ju då ångorna blir som farligast.
Senast redigerad av License.To.Thrill 2011-10-06 kl. 14:35.
Citera
2011-10-06, 14:35
Medlem
muskelns avatar
En del hjärnceller lär ju ha dött pga syrebrist.
Citera
2011-10-06, 14:37
Medlem
ekkers avatar
Får jag fråga.. Hur i helvete kom du på att du skulle ta livet av dig med en engångsgrill?!

Men hoppas inte du har några men kvar av detta och att du kan släppa dom dumma tankarna!!
Hoppas du inser att det finns saker i världen som ibland gör det värt att leva .
Citera
2011-10-06, 14:38
Medlem
Det lär inte vara någon större fara, har du fått svårare att andas eller liknande? som du känner av.
Citera
2011-10-06, 14:42
Medlem
Ska du egentligen inte vara i en tryckkammare? Egentligen??
Citera
2011-10-06, 14:45
Medlem
smegmabollens avatar
ja jisses, bättre du söker hjälp istället. sitter det verkligen så mkt deprimerad människor på flashback?

tillbaka till ämnet: jag tror nog inte att det kan ha hänt så mkt med kroppen, inte ifall du känner dig dummare än vanligt.
Citera
2011-10-06, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekker
Får jag fråga.. Hur i helvete kom du på att du skulle ta livet av dig med en engångsgrill?!

Men hoppas inte du har några men kvar av detta och att du kan släppa dom dumma tankarna!!
Hoppas du inser att det finns saker i världen som ibland gör det värt att leva .

jag har läst om olika sätt man kan ta livet på, och kom fram till att en engångs-grill kunde vara lättast och minst smärtsamt..typ

tack, vissa dagar känns allt bara skit, och ibland så känns det bättre och jag är gladare.

Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
Det lär inte vara någon större fara, har du fått svårare att andas eller liknande? som du känner av.

ok. nej jag har inte märkt något alls. är bara lite orolig.
Senast redigerad av License.To.Thrill 2011-10-06 kl. 14:51.
Citera
2011-10-06, 14:54
Medlem
ekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
jag har läst om olika sätt man kan ta livet på, och kom fram till att en engångs-grill kunde vara lättast och minst smärtsamt..typ

tack, vissa dagar känns allt bara skit, och ibland så känns det bättre och jag är gladare.

Ouff.. på det viset . Jo det är ju sant helt klart... så är det för oss alla men en vacker dag vänder det!
Citera
2011-10-06, 15:28
Medlem
oloas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
lättast och minst smärtsamt..typ.
haha hur dum får man vara. Tror du inte det är mindre smärtsamt och hoppa från en hög höjd och dö instant?
Citera
2011-10-06, 15:28
Medlem
TonyBergmans avatar
Ditt kreativa sätt att ta livet på sig visar att du SKA leva !
Klart du kan få men, men om det inte var speciellt lång tid så bör inga stora saker hänt, några hjärnceller som dött typ..
Citera
2011-10-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oloa
haha hur dum får man vara. Tror du inte det är mindre smärtsamt och hoppa från en hög höjd och dö instant?

visst, speciellt mindre smärtsamt om man gör fel och överlever?

du tror inte att jag har läst igenom svensk självmordsguide och även "hopp från hög höjd"?
Senast redigerad av License.To.Thrill 2011-10-06 kl. 15:38.
Citera
2011-10-06, 15:47
Medlem
Potentatens avatar
Bestående skador från ett självmordsförsök i form av engångsgrills-attentat är kolmonoxidförgiftning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in