• 1
  • 2
2011-10-06, 20:27
Medlem
Brojanicas avatar
Tjena!

Har tv kurer i ryggen, en ot och en ettrskur(test, tren, win, dboll m.m). Nu ska jag kra en oralkur eftersom tjejen frbjudit mig att anvnda AAS. Leanmass str p tapeten, kommer ligga p kaloriebalans varav det mesta ska vara protein. Vill inte lgga p mig fr mycket vtska eftersom de syns.

S frgan r vad man ska kra, dboll lskar jag men ser ut som en ballong, OT lskar jag men klarar nog inte mer n 60/70mg utan att trningen o jobb blir lidande(pga pump). Vill lgga mig ngonstans mellan 100-150mg orala beroende p vilken/vilka det blir. Win r uteslutet eftersom jag inte tycker det ger s mycket.

Funderar p 60mg OT samt 60mg dboll samt 50-100mg proviron fr att hlla vtskan borta. Vad tror ni om det?
Citera
2011-10-06, 20:38
Medlem
Hajstryparens avatar
Fr mig funkar det jttebra att styra vtskebindning genom kosten p dbol. Nu ligger jag p typ 160-180g kollisar om dagen, och jag upplever lean gains.

OT och dbol hade varit trevligt att testa, kanske kan avvakta med provironet och frska styra kosten?
Citera
2011-10-06, 20:47
Medlem
RHcrews avatar
Gillar bda inlggen men om jag mste vlja s hade jag krt p det du tnkt brojanica dem jvla tabbarna r som godis borde frbjudas....vnta det r frbjudet go for it!
Citera
2011-10-06, 21:51
Medlem
Brojanicas avatar
Frskte styra det med kosten sist ocks. Jobbar komplicerade tider och det hnder att det blir mcd Max. Kosten hller kaloriebalans och frsker hlla hgt protein intag mer n s blir det inte. Oavsett vilket blir det fr mkt vtska p dboll. Gillade det sist, det vara bara ansiktet som blev lite fr brutalt. Kompisen gick p samma kur o nr vi trffades fr frsta gngen p 2v garvade han nonstop och jag var orolig fr att han ftt en allergishock pga hans ballongansikte(han va smal i vrigt.

Det blir nog 70mg OT, 40mg dboll samt 75mg proviron.
Citera
2011-10-06, 22:34
Medlem
bicepspojkens avatar
"lean" mass har vl nd med excessive fat att gra och inte med vtskeretension i frga.

fuck tjejen, man bestmmer sjlv ver sin kropp. Skulle aldrig ngonsin kunna lta andra styra mitt liv och vad jag vljer att gra, om du vill sticka olja i dig r vl ditt problem och inte hennes? Om din tjej lskar dig fr den du r s ska hon kunna sttta dig i allt, inte huruvida du smusslar med aas eller ej. Dumpa henne bli ett monster, bara mina 5 cent.
Citera
2011-10-06, 23:02
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspojken
"lean" mass har vl nd med excessive fat att gra och inte med vtskeretension i frga.

fuck tjejen, man bestmmer sjlv ver sin kropp. Skulle aldrig ngonsin kunna lta andra styra mitt liv och vad jag vljer att gra, om du vill sticka olja i dig r vl ditt problem och inte hennes? Om din tjej lskar dig fr den du r s ska hon kunna sttta dig i allt, inte huruvida du smusslar med aas eller ej. Dumpa henne bli ett monster, bara mina 5 cent.

Var str att jag sagt att vtskan har ngot med lean mass att gra?

Dina 5 cents tar jag nr jag inte sitter p telefonen. Skaffa lite verklighetsuppfattning och lr dig se saker ur andras perspektiv s lnge
Citera
2011-10-06, 23:03
Medlem
Citat:

Dina 5cent betyder inte s mycket nr krlek r ovrderligt
Citera
2011-10-06, 23:16
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Var str att jag sagt att vtskan har ngot med lean mass att gra?

Dina 5 cents tar jag nr jag inte sitter p telefonen. Skaffa lite verklighetsuppfattning och lr dig se saker ur andras perspektiv s lnge

Citat:
Tjena!
Leanmass str p tapeten, kommer ligga p kaloriebalans varav det mesta ska vara protein. Vill inte lgga p mig fr mycket vtska eftersom de syns.

Och gllande min verklighetsfrankring, jag tycker livet skall levas och inte anpassas s mycket efter vad andra tycker, sedan att du r din kvinnas bitch r inte mitt problem, vissa har det..some dont.
Citera
2011-10-06, 23:28
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenFramfordig
Dina 5cent betyder inte s mycket nr krlek r ovrderligt

Ja det finns olika definitioner p krlek, vissa kallar krlek att leva upp till sin partners krav oavsett vad det n m vara, vissa kallar krlek att partnern i frga stttar sin partner till hundra procent oavsett vad det n m vara.

Kanske min syn p krlek r skev, men jag har hellre en tjej som kan se det utifrn mitt perspektiv och respektera det jag faktiskt lever fr. Jag vill inte vara ngons bitch som mste leva upp till dennes frutsttningar fr att man skall kunna leva ihop. Det kommer aldrig hlla i lngden nd.

Du tror kerry/trish/jennie (Jays,Branch & Phills respektive) frbjd deras levebrd nr de insg hur mycket godis de stoppar i sig? Nej, de stod bakom det och stttade till 100 %. Thats love my friend.
Citera
2011-10-06, 23:32
Medlem
Y
Citat:
Ja det finns olika definitioner p krlek, vissa kallar krlek att leva upp till sin partners krav oavsett vad det n m vara, vissa kallar krlek att partnern i frga stttar sin partner till hundra procent oavsett vad det n m vara.

Kanske min syn p krlek r skev, men jag har hellre en tjej som kan se det utifrn mitt perspektiv och respektera det jag faktiskt lever fr. Jag vill inte vara ngons bitch som mste leva upp till dennes frutsttningar fr att man skall kunna leva ihop. Det kommer aldrig hlla i lngden nd.

Du tror kerry/trish/jennie (Jays,Branch & Phills respektive) frbjd deras levebrd nr de insg hur mycket godis de stoppar i sig? Nej, de stod bakom det och stttade till 100 %. Thats love my friend.

Om nu ts hade levt fr byggningen hade det sett anorlunda ut eller hur?

Hur mnga tjejer tror du inte grbbarna p olympia avverkat innan de trffat den rtta i alla avseenden?

ignorera mina ? Alla har vi olika vrderingar, ingen ide att argumentera om det ju.
Citera
2011-10-06, 23:37
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Och gllande min verklighetsfrankring, jag tycker livet skall levas och inte anpassas s mycket efter vad andra tycker, sedan att du r din kvinnas bitch r inte mitt problem, vissa har det..some dont.

Syns fr min tjej, det r du som missuppfattat fr att du sjlv tnker i den banan. Sluta nu, man kompromissar i ett frhllande och steroider r inte mitt levebrd, det nd jag r ute efter r lite snabbare resultat p gymmet. Tycker sjlv att det knappt r vrt riskerna. Frsk hlla dina diskussioner p hgre niv, du framstr som patetisk.
Citera
2011-10-06, 23:44
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
Syns fr min tjej, det r du som missuppfattat fr att du sjlv tnker i den banan. Sluta nu, man kompromissar i ett frhllande och steroider r inte mitt levebrd, det nd jag r ute efter r lite snabbare resultat p gymmet. Tycker sjlv att det knappt r vrt riskerna. Frsk hlla dina diskussioner p hgre niv, du framstr som patetisk.

hehe hll dig till "hur ska en snygg 25 rig kille se ut" trden. Du r ute p djupt vatten min vn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in