• 1
  • 2
2011-10-07, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Syns fr min tjej, det r du som missuppfattat fr att du sjlv tnker i den banan. Sluta nu, man kompromissar i ett frhllande och steroider r inte mitt levebrd, det nd jag r ute efter r lite snabbare resultat p gymmet. Tycker sjlv att det knappt r vrt riskerna. Frsk hlla dina diskussioner p hgre niv, du framstr som patetisk.
Inte bara jag som lskar bicepspojken
- ironi, ja.
Citera
2011-10-07, 06:24
Medlem
Citat:
Tjena!

Har tv kurer i ryggen, en ot och en ettrskur(test, tren, win, dboll m.m). Nu ska jag kra en oralkur eftersom tjejen frbjudit mig att anvnda AAS. Leanmass str p tapeten, kommer ligga p kaloriebalans varav det mesta ska vara protein. Vill inte lgga p mig fr mycket vtska eftersom de syns.

S frgan r vad man ska kra, dboll lskar jag men ser ut som en ballong, OT lskar jag men klarar nog inte mer n 60/70mg utan att trningen o jobb blir lidande(pga pump). Vill lgga mig ngonstans mellan 100-150mg orala beroende p vilken/vilka det blir. Win r uteslutet eftersom jag inte tycker det ger s mycket.

Funderar p 60mg OT samt 60mg dboll samt 50-100mg proviron fr att hlla vtskan borta. Vad tror ni om det?
Proviron kommer inte funka att f bort ngon vattenansamling nr du gr p dbol, dbol har en hgandrogen aktivitet och d funkar proviron dligt. Proviron r vl mest till fr att kra ihop med lgandrogena steroider ssom tbol.

0.25 eller 0.5 adex kan ju vara svaret om du verkligen vill undvika vattenansamlingar, eller s gr du bara som Herr hajstrypare nmnde och hll bra koll p salt och kolhydraterna

Men vad vet jag, fattig bondpjk...
Senast redigerad av kowwa 2011-10-07 kl. 06:32.
Citera
2011-10-07, 12:51
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspojken
"lean" mass har vl nd med excessive fat att gra och inte med vtskeretension i frga.

fuck tjejen, man bestmmer sjlv ver sin kropp. Skulle aldrig ngonsin kunna lta andra styra mitt liv och vad jag vljer att gra, om du vill sticka olja i dig r vl ditt problem och inte hennes? Om din tjej lskar dig fr den du r s ska hon kunna sttta dig i allt, inte huruvida du smusslar med aas eller ej. Dumpa henne bli ett monster, bara mina 5 cent.

s om du varit ihop med en tjej i sg 5r du diggar henne fett. hon r din drm tjej. s bestmmer du dej fr att kura. sen efter ett tag tyck
er hon det r nog. skulle du dumpa henne d?

nej trodde inte det heller.. ltt att sitta hr o sga men det skulle inte hnda.
Citera
2011-10-07, 12:53
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Tjena!

Har tv kurer i ryggen, en ot och en ettrskur(test, tren, win, dboll m.m). Nu ska jag kra en oralkur eftersom tjejen frbjudit mig att anvnda AAS. Leanmass str p tapeten, kommer ligga p kaloriebalans varav det mesta ska vara protein. Vill inte lgga p mig fr mycket vtska eftersom de syns.

S frgan r vad man ska kra, dboll lskar jag men ser ut som en ballong, OT lskar jag men klarar nog inte mer n 60/70mg utan att trningen o jobb blir lidande(pga pump). Vill lgga mig ngonstans mellan 100-150mg orala beroende p vilken/vilka det blir. Win r uteslutet eftersom jag inte tycker det ger s mycket.

Funderar p 60mg OT samt 60mg dboll samt 50-100mg proviron fr att hlla vtskan borta. Vad tror ni om det?

75mg d-boll 75 mg anadrol 0.25-0.5 mg letro ed

vannsingt grym kur
Citera
2011-10-07, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
s om du varit ihop med en tjej i sg 5r du diggar henne fett. hon r din drm tjej. s bestmmer du dej fr att kura. sen efter ett tag tyck
er hon det r nog. skulle du dumpa henne d?

nej trodde inte det heller.. ltt att sitta hr o sga men det skulle inte hnda.

+1
Citera
2011-10-07, 14:06
Medlem
makaveli143s avatar
Lagger min peng pa en Turinavar kur med massa proviron i. Bada ar lagandrogena sa stackas med fordel med proviron inte mkt bloat pa nagondera, har bara testat Var sa vet ej om OT bloatar mkt men det sags att den ar relativt torr.

Dosering: Var 100 mg +OT 50-60 mg+50-100mg Proviron. Dar har du en fin liten kur med lean mass som du vill ha.
Citera
2011-10-07, 16:40
Medlem
Hajstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspojken
Ja det finns olika definitioner p krlek, vissa kallar krlek att leva upp till sin partners krav oavsett vad det n m vara, vissa kallar krlek att partnern i frga stttar sin partner till hundra procent oavsett vad det n m vara.

Kanske min syn p krlek r skev, men jag har hellre en tjej som kan se det utifrn mitt perspektiv och respektera det jag faktiskt lever fr. Jag vill inte vara ngons bitch som mste leva upp till dennes frutsttningar fr att man skall kunna leva ihop. Det kommer aldrig hlla i lngden nd.

Du tror kerry/trish/jennie (Jays,Branch & Phills respektive) frbjd deras levebrd nr de insg hur mycket godis de stoppar i sig? Nej, de stod bakom det och stttade till 100 %. Thats love my friend.

Nej det r det inte, jag har tv ord till dig; Pengar, golddiggers.
Citera
2011-10-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Lagger min peng pa en Turinavar kur med massa proviron i. Bada ar lagandrogena sa stackas med fordel med proviron inte mkt bloat pa nagondera, har bara testat Var sa vet ej om OT bloatar mkt men det sags att den ar relativt torr.

Dosering: Var 100 mg +OT 50-60 mg+50-100mg Proviron. Dar har du en fin liten kur med lean mass som du vill ha.
Lter som det ginge att ka bra i styrkan p doseringen...
Mycket tnkvrd,,,turinavar verkar mumma fr leanmass
Citera
2011-10-07, 17:26
Medlem
italian-stalions avatar
Kan starkt rekommendera Anavar + ngra nypor dboll...det blir en fin mltid som ger kvalatativa kningar..
Lean mass utan tjafs frn tjejen...

Lycka Till
I-S
Citera
2011-10-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajstryparen
Nej det r det inte, jag har tv ord till dig; Pengar, golddiggers.

Hller med alla som skriver om krlek..... bicepojken lever fr bodybuilding verkar det som och man kan inte klandra honom eller ngon annan s diskussionen leder ingen vart.

Vill dock stlla dig till svars hur kan du verhuvudtaget sga ngonting snt??? tror du deras fruar r golddiggers ???
Citera
2011-10-07, 18:34
Medlem
Hajstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knightsbridge
Hller med alla som skriver om krlek..... bicepojken lever fr bodybuilding verkar det som och man kan inte klandra honom eller ngon annan s diskussionen leder ingen vart.

Vill dock stlla dig till svars hur kan du verhuvudtaget sga ngonting snt??? tror du deras fruar r golddiggers ???

r det s svrt att tro? Kndisskap, pengar och ra drar till sig ett visst folk.

Men framfr allt var det uttalandet angende att deras fruar accepterar deras enorma steroid-bruk. Skulle dom stampa ner foten och sga att "nu slutar du annars gr jag!" s skulle dom antagligen st med rumpan bar.
Citera
2011-10-07, 23:23
Medlem
Brojanicas avatar
Tack fr alla serisa svar, zeus, makaveli mfl.

OT kommer garanterat vara med i bilden, sen str det mellan dboll och anavar. Fredrar dboll om proviron eller ngon AI stoppar vtskan. Kanske en kombination av bda?

Tack ocks fr att ni fyllde i och hjlpte till att frklara fr idioten hur det funkar. Frstr att hon blev trtt efter ett r av krater finnar, svettningar, gul sperma, verdriven lust, stickdagar m.m
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in