Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Tjena!
Har tv kurer i ryggen, en ot och en ettrskur(test, tren, win, dboll m.m). Nu ska jag kra en oralkur eftersom tjejen frbjudit mig att anvnda AAS. Leanmass str p tapeten, kommer ligga p kaloriebalans varav det mesta ska vara protein. Vill inte lgga p mig fr mycket vtska eftersom de syns.
S frgan r vad man ska kra, dboll lskar jag men ser ut som en ballong, OT lskar jag men klarar nog inte mer n 60/70mg utan att trningen o jobb blir lidande(pga pump). Vill lgga mig ngonstans mellan 100-150mg orala beroende p vilken/vilka det blir. Win r uteslutet eftersom jag inte tycker det ger s mycket.
Funderar p 60mg OT samt 60mg dboll samt 50-100mg proviron fr att hlla vtskan borta. Vad tror ni om det?
Proviron kommer inte funka att f bort ngon vattenansamling nr du gr p dbol, dbol har en hgandrogen aktivitet och d funkar proviron dligt. Proviron r vl mest till fr att kra ihop med lgandrogena steroider ssom tbol.
0.25 eller 0.5 adex kan ju vara svaret om du verkligen vill undvika vattenansamlingar, eller s gr du bara som Herr hajstrypare nmnde och hll bra koll p salt och kolhydraterna
Men vad vet jag, fattig bondpjk...