Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2011-10-14, 18:01
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bornfree1985
Ja, vad ska man säga? Du, min vän, är galen.

Starta en tråd i religionsforumet (även om det garanterat finns hundra likadana trådar redan) så kan vi fortsätta där

Haha!

Ska personen säga som kallar andra djur och tror på en stjärnsmäll som har inträffat innan människan ens existera!
Citera
2011-10-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Haha!

Ska personen säga som kallar andra djur och tror på en stjärnsmäll som har inträffat innan människan ens existera!

Skulle det där vara en diss? Som om människans existens alltid funnits då eller?

Citera
2011-10-14, 20:51
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mizuki
Skulle det där vara en diss? Som om människans existens alltid funnits då eller?

Och du var så "klyftig" att du kontrar med en ren tolkningsfråga för varje enskild levande individ!

Kallar du det med det barnsliga uttrycket, diss då!
Senast redigerad av Sichti 2011-10-14 kl. 20:53.
Citera
2011-10-14, 23:17
Medlem
Sichtis avatar
Sätter vi punk för den här tråden!

Skulle rekommendera att TS sysslar med riktiga droger istället för massa trams som rökmixar och liknande skit. Kanske han kommer få lite insikt trots allt.

Dock så skulle jag vilja träffa honom när han passerat 30 och hur han ser på livet då men det kommer naturligtvis aldrig att ske. Men man tror sig veta så jävla mycket när man är ung och blöt bakom öronen.

Mitt sista inlägg i den här tråden och vill ni fortsätta tjafsa så får ni göra det utan min närvaro.
Citera
2011-10-18, 21:24
Medlem
Tasken1s avatar
Vad har hänt med Flashback?! Helt sanlöst dåligt. -5/5.
Citera
2012-05-07, 19:44
Medlem
bornfree1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Sätter vi punk för den här tråden!

Skulle rekommendera att TS sysslar med riktiga droger istället för massa trams som rökmixar och liknande skit. Kanske han kommer få lite insikt trots allt.

Dock så skulle jag vilja träffa honom när han passerat 30 och hur han ser på livet då men det kommer naturligtvis aldrig att ske. Men man tror sig veta så jävla mycket när man är ung och blöt bakom öronen.

Mitt sista inlägg i den här tråden och vill ni fortsätta tjafsa så får ni göra det utan min närvaro.
Jag var tvungen att göra ett litet tillägg här.
Den där natten förändrade mitt liv. Jag har accepterat att jag rätt snart ska dö, och jag är okej med det. Insikten har gjort mig totalt orädd för allt. Det känns nu som att jag kan göra allting, att ingen kan skada mig, eftersom jag redan tagit mig igenom det värsta någonsin, helt ensam. Det låter säkert hur flummigt som helst, men whatever.

Och nej, jag tror inte att jag vet mycket.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in