Citat:
Ursprungligen postat av mordniIap
Jösses..
Detta är redan klargjort. Och jag har redan skrivit om saken: "jag förstår ju det. Jag accepterar de diagnoser de ger mig" -mordniIap.
Dessutom skrev jag att jag inte kritiserade sjukvården i min första post. Vilken innebär att jag inte klandrar dem för att de inte hittat någon fel på mig. Vilket innebär att jag förstår att jag varit för känslig vid dessa tillfällen. Så lär dig att läsa "mellan raderna" själv!!!
Varför skriver du någonting som är uppenbart provocerande ifall du inte klarar av att ta respons på det?
Du kommer in i min tråd och är otrevlig. Och så lipar du över att du blir bemött otrevligt tillbaka?
Jag ville inte provocera men det kanske lät sådär i det här fallet.
Du skriver "Sökt hjälp för bland annat skakningar i händerna, infektioner, kläm- och fallskador som på röntgen visat sig vara lindrigare än jag trott, sömnproblem osv osv"
Jag uppfattar detta som om du inte visste att du var hypokondriskt då, men läkaren hade sagt det till dig efter många besök till vårdcentralen att du var det men att du trodde inte dem. Men du säger att du visste att du var/är hypokondriskt. Då kommer frågan, varför går man till läkaren bara för att händerna skakar när man vet att man har ett neurotisk personlighet?
Varför bryr jag mig ens? Vem är du?
Du är ingen.