2011-10-09, 16:41
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspojken
snacka om att generalisera, du tror alla fr tunt hr och blder till finnar eller?
sa jag det? lgg ner dina jvla smilisar din pajas. jag drog upp ett gng sides som troligen inte gr att han kommer m bra.. sa jag han skulle f alla?

du r s patetisk med dina inlgg hr o var s borde inte citera dej ens moget
Citera
2011-10-09, 16:45
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
sa jag det? lgg ner dina jvla smilisar din pajas. jag drog upp ett gng sides som troligen inte gr att han kommer m bra.. sa jag han skulle f alla?

du r s patetisk med dina inlgg hr o var s borde inte citera dej ens moget

haha OK du skriver att biverkningarna kommer som ett brev p posten bokstavligt talat, du skriver inte att VISSA kan f det utan generaliserar. Har du anlag fr hravfall s r det strre risk att du ox fr MPB i ett tidigare skede, likas finnar. Har du anlag fr grov acne men lyckats hlla det under kontrollerade former OFF s finns det strre risk att det blssar upp ON.

Fan du r en mupp som frsker snka killens sjlvfrtroende.
Citera
2011-10-09, 16:50
Medlem
Citat:
kan ju trsta dej med att du inte alltid kommer m s hr bra. du ser av hret bli glesare o glesare. kroppsbehring bli mkt vrre. du sitter snart med hr p biceps.
hela ryggen full med kratrar till finnar, pungen krymper. tuttarna vrker humret sviktar,
med mera med mera.

Tja zeus!!!!! ligger p 60 mg dbollar och 500 testo..... har nnu inte ftt ngra bldfinnnar eller hret glessare..... ngra mnader in i kuren..... vad har hnt????
Citera
2011-10-09, 17:00
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
haha OK du skriver att biverkningarna kommer som ett brev p posten bokstavligt talat, du skriver inte att VISSA kan f det utan generaliserar. Har du anlag fr hravfall s r det strre risk att du ox fr MPB i ett tidigare skede, likas finnar. Har du anlag fr grov acne men lyckats hlla det under kontrollerade former OFF s finns det strre risk att det blssar upp ON.

Innan jag brjade preppa var jag helt ren ifn finnar/acne, s att det bara r dessa som fr det r BS. Bicepspojken preppar du ens eller har du bara teoretisk kunskap? Fr tro mig den hller inte, acne och annat kan blsa upp rejlt med lite obalans i kroppens hormoner.

Citat:
Ursprungligen postat av knightsbridge
Tja zeus!!!!! ligger p 60 mg dbollar och 500 testo..... har nnu inte ftt ngra bldfinnnar eller hret glessare..... ngra mnader in i kuren..... vad har hnt????

Pissdoser, brja hjja och byta runt lite bland prepp s ska du nog se det kan hnda grejjer, eller har du tur och slipper det, men p 500mg tror jag inte s mnga fr ngn vidare acne.

mvh
Senast redigerad av Wahlberg999 2011-10-09 kl. 17:04.
Citera
2011-10-09, 17:46
Medlem
Citat:

Lg ocks p testo och dbol samt annat men fick inga finnar under kuren. Sen kom pct och d fick jag en del kan man sga. Fick inga i ansiktet med ryggen va helt vild.
Citera
2011-10-09, 18:13
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

ba. japp jag vet nog att sannolikheten r strre om du har anlag fr det... men tro mej efter varit on ett ett par r kommer han mest troligt f en heldel finnar ven om han inte hade en finne i tonren. likas kommer hret mest troligt bli glesare ven om han inte ha anlag.

jag skrev en hel hop med sides du hakade upp dej p 2st..

men sitt du dr bakom din skrm o spela wow o t ostbgar o drick din coca cola din lille finnige tonrsrv.

tnk p att det finns en tjej till alla. ven till dej s ge inte upp.
Citera
2011-10-09, 18:14
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
fan ox.... nejd. men det kommer snart ge det ett par r on bara..
Citera
2011-10-09, 18:33
Medlem
sch ska man kura fr man ju rkna med biverkningar s r det och det vet man redan innan man brjar med det.

Jag har lst om det hr lnge och har hyfsat koll p grejer. Det finns en hel del p muscular developments hemsida dr lkare och kunnig folk skriver.

Biverkningar r vldigt individuellt men ZEUs ville nog bara vara snll och pminna mig att allt inte r en dans p rosor bara ven om det knns s nu.
Citera
2011-10-09, 18:37
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
sch ska man kura fr man ju rkna med biverkningar s r det och det vet man redan innan man brjar med det.

Jag har lst om det hr lnge och har hyfsat koll p grejer. Det finns en hel del p muscular developments hemsida dr lkare och kunnig folk skriver.

Biverkningar r vldigt individuellt men ZEUs ville nog bara vara snll och pminna mig att allt inte r en dans p rosor bara ven om det knns s nu.

JAPP precis s. bra att du tog det rtt- r vldigt ltt att glmma bort sidesen sen sitter man dr....
mvh
Citera
2011-10-09, 19:33
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
ba. japp jag vet nog att sannolikheten r strre om du har anlag fr det... men tro mej efter varit on ett ett par r kommer han mest troligt f en heldel finnar ven om han inte hade en finne i tonren. likas kommer hret mest troligt bli glesare ven om han inte ha anlag.

jag skrev en hel hop med sides du hakade upp dej p 2st..

men sitt du dr bakom din skrm o spela wow o t ostbgar o drick din coca cola din lille finnige tonrsrv.

tnk p att det finns en tjej till alla. ven till dej s ge inte upp.

fan vad bitter du lter.

har ditt liv inte blivit som du trodde det skulle eller ligger du p fr hga doser?

du r en riktig asshole och borde hlla kften.
Citera
2011-10-09, 19:40
Medlem
Citat:
JAPP precis s. bra att du tog det rtt- r vldigt ltt att glmma bort sidesen sen sitter man dr....
mvh

Ja, men jag r ingen tonrs kurare Tack iaf.
Citera
2011-10-09, 19:47
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
fan vad bitter du lter.

har ditt liv inte blivit som du trodde det skulle eller ligger du p fr hga doser?

du r en riktig asshole och borde hlla kften.
mitt liv r bra o mkt bttre n ditt nnsin kan bli.
o vad kom du ifrn? citerade jag dej?

att du preppar r bara ledsamt. ta o ls igenom dina egna inlgg s inser du snart vad jag menar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in