• 1
  • 2
2011-10-09, 11:56
Medlem
Fan vad bra man mr! Helt otroligt! Nr man trnar rent s mr man s bra av att man fr resultat och fr att man vxer och fr man faktiskt har gtt till gymmet och trnat. Nu r alla de knslorna ggr 1000.

Jag mste bara sga att det r verkligen en stor skillnad. Nu frstr jag varfr mnga sger att det inte finns ngot som heter "en gng bara".

Jag mste bara sga det att jag vill inte uppmuntra ngon till att gra det hr men om trningen verkligen r ngot man brinner fr s varfr inte? Att trna rent r som att knulla med kondom visst det r sknt och allt men tar man bort kondomen s vill man aldrig ha det p sig igen.

Det handlar inte om att vara lat eller s utan mer som att nr man r ihop med en tjej och sedan s tar man det till nsta steg och flyttar ihop. Det r som att ta potatis och fil med ss och gel. Det r helt enkelt sjukt najs.

Frgor man borde stlla sig innan man dopar sig r dock:
Kommer jag gilla trning resten av mitt liv?
Kan jag bulka och deffa utan prepp?
Vxer jag utan prepp?
Vet jag det jag behver om kost fr att lyckas med min kur?
Klarar jag att m dligt i 30 dagar efter kuren?

Om era svar blir "ja" p alla de frgor, so be my guesst and go for it. U are not free unless u are doing wat u want!
Citera
2011-10-09, 12:08
Medlem
Jas, var det dags nu?

Vad kr du?
Citera
2011-10-09, 12:16
Medlem
Jag knner likadant, just nu ser jag ingen anledning att inte dopa mig.
Citera
2011-10-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Jas, var det dags nu?

Vad kr du?

40mg OT + 25mg Proviron. Det knns underbart. r lite frsiktig med att hja vikterna p gymmet fr vill absolut inte skada mig plus det viktigaste fr mig just nu r massa s ligger p 12 reps p det mesta som jag gjorde 8or p. Har bara haft en vilo dag sedan jag brjade och r inne p min 3:e vecka nu. Det knns inte som att vila behvs faktiskt. Blir inte trtt p gymmet lika ltt och s r det mest pumpen som gr att jag mste ta vila mellan seten.

Citat:
Ursprungligen postat av acorubuck
Jag knner likadant, just nu ser jag ingen anledning att inte dopa mig.

Gr det vetja.
Citera
2011-10-09, 13:43
Medlem
ZEUS.s avatar
kan ju trsta dej med att du inte alltid kommer m s hr bra. du ser av hret bli glesare o glesare. kroppsbehring bli mkt vrre. du sitter snart med hr p biceps.
hela ryggen full med kratrar till finnar, pungen krymper. tuttarna vrker humret sviktar,
med mera med mera.
Citera
2011-10-09, 14:00
Medlem
Wahlberg999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
kan ju trsta dej med att du inte alltid kommer m s hr bra. du ser av hret bli glesare o glesare. kroppsbehring bli mkt vrre. du sitter snart med hr p biceps.
hela ryggen full med kratrar till finnar, pungen krymper. tuttarna vrker humret sviktar,
med mera med mera.

+1

Kroppsbehring vrre: Check, hr p biceps Check, Hela ryggen fuill med kratrar till finnar: Check utav helvete, brst ocks brjat komma p., humret sviktar: check, pungen ja den r inte stor den heller, s vi sger check dr med

mvh
Senast redigerad av Wahlberg999 2011-10-09 kl. 14:05.
Citera
2011-10-09, 15:40
Medlem
Citat:
med mera med mera.

Jass? Ok, men det fr vi ta nr det kommer, jag har inte rknat med att "det kommer g bra".
Citera
2011-10-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Jass? Ok, men det fr vi ta nr det kommer, jag har inte rknat med att "det kommer g bra".

Det r vl rtt standard att man brjar m neutralt eller smre i takt med att kroppen vnjer sig.
Citera
2011-10-09, 16:10
Medlem
Ok, frsta kuren fr mig s beroende p hur det knns efter avslutad kur s kommer jag nog kra p OT nsta gng igen. Vi fr se det mrks nr jag r klar med kuren.
Citera
2011-10-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Ok, frsta kuren fr mig s beroende p hur det knns efter avslutad kur s kommer jag nog kra p OT nsta gng igen. Vi fr se det mrks nr jag r klar med kuren.

Gillar du OT kommer du fakking lve dboll osv.
Citera
2011-10-09, 16:17
Medlem
ok, vi fr se vad det blir lngre fram men gr OT kuren bra s kommer jag deffa p OT och s fr jag fundera kring en dbol bulk. Lste om att det r lttare att terhmta sig frn en lgandrogen n frn en hgandrogen nnstans.
Citera
2011-10-09, 16:36
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
med mera med mera.

snacka om att generalisera, du tror alla fr tunt hr och blder till finnar eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in