2011-10-09, 18:00
Medlem
Tjenare grabbar det r s att jag behver er hjlp hr .
Har kommit ver 2 paket norditropin simplexx 15mg, jag undrar om detta rcker fr att fettfrbrnna och kanske f kroppen se lite mer musklig ut?
Hur lnge kan jag kra p detta ? och vad hade varit en bra dos om dagen fr att se resultat isnnafall =) tack
Citera
2011-10-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbogbg
Tjenare grabbar det r s att jag behver er hjlp hr .
Har kommit ver 2 paket norditropin simplexx 15mg, jag undrar om detta rcker fr att fettfrbrnna och kanske f kroppen se lite mer musklig ut?
Hur lnge kan jag kra p detta ? och vad hade varit en bra dos om dagen fr att se resultat isnnafall =) tack
Hej 15 mg r 45 IU , allts du har 90 IU.Man kan ta 2 IU om dagen som brukar vara tillrckligt fr att fettfrbrnna OM man kr lnge (kanske 4-5 mnader tminstone).Dina 90 IU tar de slut efter en och en halv mnad om du tar 2 IU om dagen, ``you see the picture``.
Fr att bygga lite muskler s mste man ta lite testo med HGH ; hur mycket muskler du fr beror p hur mycket steroider och HGH du tar.
Ja, du har fr lite HGH....... , ven om kta norditropin r bland de bsta HGH som finns.Det bsta du kan gra s lnge r att stta ditt norditropin i kylskpet(temperaturen mellan 2-8 grader) och lsa och lra dig s mycket som mjligt innan du brjar kura med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in