Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-09, 21:48
Bannlyst
Jag har ett problem min tjej vägrar att göra ren toaletten, vet inte vad jag ska göra hon brukar göra allt annat som att städa diska tvätta osv men när det kommer till att rensa toaletten så vägra hon. hon säger att hon har nån jävla fobi för att göra rent den men de är ju hons jobb att göra det så nu är frågan vad fan ska jag göra för att hon ska göra rent den?

jag har även sagt att toaletten inte bli ren av sig själv och att det bli värre med tid men hon värkar inte bry sig om det!
Citera
2011-10-09, 21:52
Medlem
Städa själv toan och låt henne sköta om disken och damsugning!! personligen så är jag mer pedant än min sambo! hon kan slänga kläder på golvet och låta det vara där tills hon tvättar en vecka senare och det stör mig nå jävligt!!
Citera
2011-10-09, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Städa själv toan och låt henne sköta om disken och damsugning!! personligen så är jag mer pedant än min sambo! hon kan slänga kläder på golvet och låta det vara där tills hon tvättar en vecka senare och det stör mig nå jävligt!!
jo men det är så här att jag jobbar hela dagarna så jag hinner inte göra nåt sånt.
Citera
2011-10-09, 21:55
Medlem
TheKickss avatar
Men städa toaletten själv din lata fjant. Och om inte så får du börja skita i skogen för då ska du inte smutsa ner hennes toalett. Smutsa inte ner lägenheten, tallrikar och bestick heller eftersom att du är för lat för att städa upp efter dig.
Citera
2011-10-09, 21:57
Medlem
Städa toaletten tar max 5-10 minuter så det borde du väl kunna hitta tid till.
Citera
2011-10-09, 21:57
Medlem
Om hon nu gör allt annat hemma, städar och diskar. Så kan väl du hälla lite toa rent i toaletten och vifta runt med borsten och göra rent handfatet en kväll i veckan fast du jobbar?
Citera
2011-10-09, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Men städa toaletten själv din lata fjant. Och om inte så får du börja skita i skogen för då ska du inte smutsa ner hennes toalett. Smutsa inte ner lägenheten, tallrikar och bestick heller eftersom att du är för lat för att städa upp efter dig.
jag är inte för lat men det är så att jag har jobb och träning så jag har typ ingen tid för att städa, hon har själv sagt att hon ska städa lägenheten då tycker jag hon borde kunna ta toan med borde ju inte vara så svårt tycker man ju...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
jo men det är så här att jag jobbar hela dagarna så jag hinner inte göra nåt sånt.

Om du jobbar mer än vad hon gör så ska hon givetvis göra mer hemma! min käring jobbar mer än jag därför är det jag som fixar middag och diskar efter!!
Citera
Medlem
Hyr in städhjälp, de ordnar allt
Citera
2011-10-09, 21:59
Medlem
galne-golems avatar
Du har ju onekligen tid å sitta här å sprida dravel,
Gå nu in och städa toan för fan.
Citera
2011-10-09, 22:01
Medlem
TheGamers avatar
Haha Jao123 som är ute och proviserar igen haha

Ont: den som jobbar minst får sköta hushållet mest
Citera
2011-10-09, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meime
Om hon nu gör allt annat hemma, städar och diskar. Så kan väl du hälla lite toa rent i toaletten och vifta runt med borsten och göra rent handfatet en kväll i veckan fast du jobbar?
men det är mest en princip att hon ska göra det, det funkar så att jag jobba tjänar pengar madans hon är hemma och städar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Om du jobbar mer än vad hon gör så ska hon givetvis göra mer hemma! min käring jobbar mer än jag därför är det jag som fixar middag och diskar efter!!
jo men vill man vara hund så vill man
Senast redigerad av jao123 2011-10-09 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in