2011-10-10, 22:22
Medlem
Jag får väldigt ont i magen om jag sträcker på mig. Det började med att jag låg i sängen och sträckte på magen med ryggen mot sängen och benen på golvet. Magen i sängkanten någonstans mittemellan alltså. Det här hände för några minuter sen. Nu känns det som att jag har sträckt navelsträngen eller något. Kan bara sitta eller ligga ihopkurad. Någon som känner igen symptomen? har ingen aning om vad jag ska göra..
Citera
2011-10-10, 22:27
känner ej igen symptomen men var tvungen att kommentera: är du blond? eller har du en missbildning som gör att din navelsträng är kvar? de flestas navelsträng brukar falla bort ganska snart efter man fötts
Citera
2011-10-10, 22:34
Medlem
Min navelsträng är kvar på insidan av magen. Jag kan känna den.
Citera
2011-10-10, 22:47
Medlem
aokones avatar
Whuut? Är inte ngn expert eller något men jag vet fan att det inte finns navel sträng inne i magen
Citera
2011-10-10, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aokone
Whuut? Är inte ngn expert eller något men jag vet fan att det inte finns navel sträng inne i magen

Damn.. Jo min flickvän skrattade åt mig när jag berättade det för henne också. Undrar vad det är jag känner då? Hur som helst, den är bra nu. Men när den gjorde ont så känndes det huggande i naveln när jag försökte resa mig upp och strålade ned till pungen. Skumt..

Ok. Men jag ska sova nu. Vi glömmer den här lilla incidenten.
Citera
2011-10-10, 22:56
Medlem
Aliennas avatar
Jag känner igen symptomen.
I stort sett är det bara att ligga och invänta att det går över. MEN - jag har funnit att antacidum (Novalucol, Samarin eller liknande), i större dos, gör att krampaktiga smärtan släpper mycket fort.
Varför det hjälper, har jag ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in