Flashback bygger pepparkakshus!
2001-11-01, 00:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Nån som vet vad detta är för piller: Halva vit och halva grön. Med texten Lillys på. Är egentligen inte piller, utan typ ampuller..

Fick dem ;)
Citera
2001-11-02, 18:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Vit - gröna piller

Tjena undraren!!

Ta reda på vad det är du stoppar i dig ;)
Var försiktig

Ta det lugnt!!
Citera
2004-06-08, 20:16
Medlem
oranga piller?

En polare till mig hade några skumma orange/gul nånting färgade piller som han påstod var methandrostenolone 50mg finns de såna elelr yrar han i nattmössan?
Citera
2004-06-08, 20:37
Medlem
%s avatar
Ip´s 45 mg dbol är oranga. 50 mg:arna är vita.
Citera
2004-06-21, 09:44
Medlem
okej..men dom är då orangea å små...är dom bra? är de inte lite väl mycke me 45 mg på en ggn?
Citera
2004-06-21, 11:31
Medlem
Ska inte även IP:s 50mg:s vara orange? Det är då vad jag fått höra.
Kör på dem nu i kombo med 500 susta.
Kan inte påstå att de gett så nämnvärt mkt bättre tryck och kör en tabbe om dagen sedan snart en månad tillbaks.
Har inte ens samlat på mig någon mängd vatten...fast inte gjort det av sustan heller. Inte ytligt åtminstone.
8 kg tyngre nu än innan kuren och samtidigt hårdare
ska börja trycka 500 Ena var femte dag om lite över en vecka(650-700mg/v.) o se om den beryktade Galenikan fungerar bra
Citera
2004-06-21, 17:21
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Kan inte påstå att de gett så nämnvärt mkt bättre tryck och kör en tabbe om dagen sedan snart en månad tillbaks.
Har inte ens samlat på mig någon mängd vatten...fast inte gjort det av sustan heller. Inte ytligt åtminstone.
ska börja trycka 500 Ena var femte dag om lite över en vecka(650-700mg/v.) o se om den beryktade Galenikan fungerar bra

Det lär den göra...
Citera
2004-06-21, 18:26
Medlem
Hehe, ja. Dock något fundersam över den där batchen... får se nu hur jag gör. Om jag inte får tag på killen som erbjöd galle för 40kr st. så inhandlar jag nog mer susta från samma kille jag köpte mina tidigare ifrån.
Citera
2004-06-21, 18:49
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Hehe, ja. Dock något fundersam över den där batchen... får se nu hur jag gör. Om jag inte får tag på killen som erbjöd galle för 40kr st. så inhandlar jag nog mer susta från samma kille jag köpte mina tidigare ifrån.

Vilken Batch har du?
Citera
2004-06-21, 20:06
Medlem
Jag har ju inga galle nu. Men som det verkar är den enda tillgängliga batchen 3850 som det snackas så mkt om... får väl fråga runt bland säljarna och kolla vilka batcher de har.
Citera
2004-06-21, 20:21
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Jag har ju inga galle nu. Men som det verkar är den enda tillgängliga batchen 3850 som det snackas så mkt om... får väl fråga runt bland säljarna och kolla vilka batcher de har.

De flesta verkar dock nöjda som du säkert vet, tryck lite oftare för att kompensera underdoseringen. (om det nu är ngn sådan)

Citat:
Ursprungligen postat av toooti
okej..men dom är då orangea å små...är dom bra? är de inte lite väl mycke me 45 mg på en ggn?

Kurar du första ggn lär 25-30mg per dag var ganska lagom, bättre att köpa 5mg tabbar istället då... IP´s är ju lite mer "meck" med att du får dela och ha dig.

PS. Förresten är det störande att Kineskillen skall hålla på och byta färg på tabbarna... :mad:
Citera
2004-06-21, 20:42
Medlem
%s avatar
Citat:

Dom byter färg på tabletterna ibland. Nu har dom tagit bort dom vita dbolen helt. Finns bara orange 45 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in