2009-12-31, 13:32
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Hux flux och s har jag avverkat 7 ssonger p vldigt kort tid.
Inte fr att jag ngonsin kommer att titta om dem men de fungerar ju helt klart en gng.

Hatar fortfarande Elaine. S strande karaktr.
Sedan tycker jag det r riktigt uselt att de vljer henne i serien och hon fr tjna nnu mer pengar... hennes far var ju redan miljardr, hon hade redan cash, varfr skulle hon f mer?
Nej, bort med henne. Ful r hon ocks.

S om man gr en film eller en tv-serie, s ska man allts anstlla efter deras ekonomi, och inte deras kunskaper i mnet?
Citera
2009-12-31, 17:33
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Inte fr att jag ngonsin kommer att titta om dem men de fungerar ju helt klart en gng.

Sedan tycker jag det r riktigt uselt att de vljer henne i serien och hon fr tjna nnu mer pengar... hennes far var ju redan miljardr, hon hade redan cash, varfr skulle hon f mer?

S du tycker att hon ska leva p sin pappas pengar och bli bortkmd? Jag tycker att hon r ett bra exempel dr mycket f rika bortkmda personer faktist nd lever normalt och tjnar egna pengar.
Citera
2009-12-31, 18:33
Medlem
Antevantes avatar
Citat:

Klart hon mste f tjna egna pengar. Alla kan/vill inte fdas med silversked i mun.

Men du! Ful r hon vl nd inte? Ingen 10 pongare kanske, men att kalla henne ful r vl nd att verdriva?

Sen kan jag hlla med om att hon r den svagaste karaktren i serien.
Citera
2009-12-31, 19:02
Medlem
Elaine r usel i frsta ssongerna. Oattrattiv med den dr frisyren och fula klnningar. Men sedan..ojoj..
Hon blir mer bitter (mycket roligare).
Citera
2009-12-31, 22:33
Medlem
Nu fr tiden r hon allt annat n ful.
Citera
2010-01-03, 10:53
Medlem
ensiferums avatar
Sg The Bris igr, nnu ett av mina absoluta favoritavsnitt!

The mohel och the pigman, ett hgklassigt avsnitt!
Citera
2010-01-03, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide
S du tycker att hon ska leva p sin pappas pengar och bli bortkmd? Jag tycker att hon r ett bra exempel dr mycket f rika bortkmda personer faktist nd lever normalt och tjnar egna pengar.
Det r aldrig fel att tjna sina egna pengar men jag tycker de borde har givit chansen till en vanlig ddlig istllet fr en person som redan har ftt allt hr i livet fr det gr inte att stoppa under stolen att hon inte har ftt allt hon har pekat p nr hon har en far med minst en miljard p banken.
Citera
2010-01-03, 12:34
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Det r aldrig fel att tjna sina egna pengar men jag tycker de borde har givit chansen till en vanlig ddlig istllet fr en person som redan har ftt allt hr i livet fr det gr inte att stoppa under stolen att hon inte har ftt allt hon har pekat p nr hon har en far med minst en miljard p banken.

Varfr ska dom bry sig om hur mycket pengar hon hade innan hon blev castad? Med tanke p vilka perfektionister Larry David och Jerry r s kan jag garantera att dom sket fullstndigt i det. Givetvis ska den som passade bst ha rollen och det var precis det som skedde. Men visst, i din perfekta kommunistiska vrld dr alla ska ga precis lika mycket s kanske samtliga karaktrer i alla tv-serier och filmer spelas av folk som aldrig gjort ett dyft innan.
Citera
2010-01-03, 13:37
Medlem
RedXs avatar
Citat:

Haha, menar du allts att de ska ta ngon som helst hnsyn till hur stor frmgenhet skdespelarna har? Fr att "vara schyssta"? Nej, fan vad sknt att de valde Louis-Dreyfous som r gjuten som Elaine.
Citera
2010-01-03, 13:38
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Varfr ska dom bry sig om hur mycket pengar hon hade innan hon blev castad? Med tanke p vilka perfektionister Larry David och Jerry r s kan jag garantera att dom sket fullstndigt i det. Givetvis ska den som passade bst ha rollen och det var precis det som skedde. Men visst, i din perfekta kommunistiska vrld dr alla ska ga precis lika mycket s kanske samtliga karaktrer i alla tv-serier och filmer spelas av folk som aldrig gjort ett dyft innan.

Mmm... Och mellan varje ssong mste man byta ut rollbesttningen. Ngra av dem har skert tjnat ihop en liten slant...
Citera
2010-01-03, 19:01
Medlem
negerapans avatar
Vilket avsnitt r det nr elaine byter ut jerry, george och kramer mot ngra andra och gr till ett annat caf osv?
Citera
2010-01-03, 19:14
Medlem
Bloodweisers avatar
The Bizzaro Jerry.
ssong 8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem