2002-09-30, 02:17
Medlem
BF_Swedens avatar
Vilket r ert favoritavsnitt av Seinfeld?

Det finns hur mnga som helst fr min del men ett jag minns och som jag sett fyra-fem gnger r nr George och Jerry r p ett cafe och ltsas att de r bgar. Nr en journalist hr detta tror hon att de r det och skriver det i en artikel. Jerry och George frsker sedan vertyga henne att de inte r det. Det som komplicerar det hela r att George vill gra slut med sin tjej och frsker vertyga henne att han r homosexuell s att hon gr slut ( fr han vgar inte gra slut sjlv).

Soupnazi r ett bra avsnitt ocks. Och nr Kramer hittar gammal rekvisita frn en talkshow och gr om lgenheten till en " Lettermanstudio".
Citera
2002-09-30, 05:05
Medlem
De Larges avatar
UJ vad svrt att sga det bsta, mste tnka...........
Citera
2002-09-30, 15:09
Medlem
japp

Har direkt ingen favorit............men om man ska ta ngot s blir det med "The SoupNazi". Rtt rolig....
Citera
2002-09-30, 18:12
Medlem
De Larges avatar
har mer favoritscener, typ alla med bgreferenser, typ nr George blir masserad av en man och sger till Jerry att "It moved".
Citera
2002-10-01, 22:29
Medlem
japp

GEORGE r en snubbe som jag lskar att hata/ hatar att lska. Han r s.......han r s......Argh......Grrrr.......jag vet inte!!!!!!!
Citera
2002-10-02, 01:52
Medlem
Re: japp

Spottloskeavsnittet r nog min favorit.
Citera
2002-10-03, 02:51
Medlem
De Larges avatar
Re: japp

Citat:
Ursprungligen postat av Sugar Plum Fairy
Spottloskeavsnittet r nog min favorit.

Vad hnde d? kommer inte ihg
Citera
2002-10-05, 17:51
Medlem
The Contest!! Oslagbart avsnitt. (Vem som kan hlla sig lngst frn att ha sex).
Citera
2002-10-12, 03:22
Medlem
DEn dr Seinfeld trffar en tjej som har precis likadan frisyr som honom..
Citera
2002-10-12, 21:02
Medlem
Avsnitt 34 (ssong 3, 1992) The Boyfriend Part 1
- ven kallat "spottloskeavsnittet" ovan.
Scenen som parodierar Oliver Stones "JFK" r obetalbar!
Citera
2002-10-15, 20:08
Medlem
assmans avatar
Re: Bsta Seinfeldavsnittet?

Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Och nr Kramer hittar gammal rekvisita frn en talkshow och gr om lgenheten till en " Lettermanstudio".

det avsnittet r klockrent. ett av de bsta.
Citera
2002-10-18, 08:18
Medlem
Det r ju svrt att komma p vilket som skulle vara det bsta, fr varje frslag jag lst hr har jag tnkt "AH, fan det var ju det bsta!" tills jag lst nsta och tnkt samma sak... hehe.

Men "The Puertorican Day" nr de brnner flaggan gillar jag skarpt, och det dr avsnittet med killen i bubblan var ocks riktigt roligt... Avsnitt dr George frldrar r med mycket brukar nstan alltid vara superbra tycker jag, dom r s himla roliga, speciellt pappan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in