Det finns hur mnga som helst fr min del men ett jag minns och som jag sett fyra-fem gnger r nr George och Jerry r p ett cafe och ltsas att de r bgar. Nr en journalist hr detta tror hon att de r det och skriver det i en artikel. Jerry och George frsker sedan vertyga henne att de inte r det. Det som komplicerar det hela r att George vill gra slut med sin tjej och frsker vertyga henne att han r homosexuell s att hon gr slut ( fr han vgar inte gra slut sjlv).
Soupnazi r ett bra avsnitt ocks. Och nr Kramer hittar gammal rekvisita frn en talkshow och gr om lgenheten till en " Lettermanstudio".
Det r ju svrt att komma p vilket som skulle vara det bsta, fr varje frslag jag lst hr har jag tnkt "AH, fan det var ju det bsta!" tills jag lst nsta och tnkt samma sak... hehe.
Men "The Puertorican Day" nr de brnner flaggan gillar jag skarpt, och det dr avsnittet med killen i bubblan var ocks riktigt roligt... Avsnitt dr George frldrar r med mycket brukar nstan alltid vara superbra tycker jag, dom r s himla roliga, speciellt pappan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!