Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-11, 06:47
  #1
Medlem
Bloodhounds avatar
Jag har under de senaste dagarna glott en del på Nyhetsmorgon, något jag ytterst sällan gjort innan. Nu är frågan, är det nåt jävla solidaritetsprojekt att programledare endast får utföras av tvångslobotomerade zombier eller har TV4 fått dålig budget och börjat hyra in sina resurser från Samhall? Det verkar ju som mupparna i soffan precis vaknat till en svår bakfylla och är helt oförberedda på vad som händer. Varje gång man ser dem beteer det sig som de är typ en städare som rycks in och förväntas hantera en härdsmälta eller ett atomkrig typ.

Varför denna förvirrig?
Citera
2008-09-11, 10:00
  #2
Medlem
MrCheebas avatar
Lol
Citera
2008-10-02, 23:09
  #3
Medlem
Det tål att undersökas, mot nya tider!
Citera
2010-05-20, 06:30
  #4
Avstängd
jicas avatar
Vilken proppmätt jävla översittare med mobbarattityd den där jävla Steffo Törqvist är.. Himlar med ögonen, gliringkommentarer, suckar och har sig så fort Östergren öppnar munnen.. Fan vadtröttsam han är, gubbdjävel!!
Citera
2010-05-20, 10:12
  #5
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jica
Vilken proppmätt jävla översittare med mobbarattityd den där jävla Steffo Törqvist är.. Himlar med ögonen, gliringkommentarer, suckar och har sig så fort Östergren öppnar munnen.. Fan vadtröttsam han är, gubbdjävel!!

Ja, han är inget vidare. Enda som är OK i Nyhetsmorgon är göteborgaren med grått hår som jag inte minns namnet (Anders Kraft?) på. Han sitter med Kristin Kaspersen (som alltid ser sjuuuukt trött och deppad ut).
Citera
2010-05-26, 22:00
  #6
Medlem
Pallevantes avatar
Vad heter hon som är med Anders den här veckan? Tror hon är någon form av vikarie, ser henne ytterst sporadiskt. Blond tjej runt 30, antagligen strax över, med någon illa dold dialekt från de sydligare delarna i landet. Hittar henne inte på fyrans lista över programledare.

Hon är hur som helst totalt talanglös och verkar vara en vidrig människa som tror att hon är heligare än Gud.
Citera
2011-01-04, 09:24
  #7
Medlem
EleanorRigbys avatar
Vem tusan är den kvinnan som leder programmet idag med Arne Hegerfors, känner igen henne men vad heter hon, människan är iaf riktigt dålig och irriterande.
Citera
2011-01-22, 09:49
  #8
Medlem
Anders Kraft är bra. Han är lugn och sansad i ett program som stressar fram från punkt till punkt, vilket förstås inte hans fel. Har slutat kolla på morgonprogrammen på SVT och TV4 då de är så stressiga.

FSTs "Min morgon" är mera chill. Tror det finns en marknad för ett sån morgon-tv i Sverige.
Citera
2011-01-22, 10:47
  #9
Avstängd
demans avatar
killen vann just 15 miljoner på trissen

fy satan, det borde ha varit JAAAG

Citera
2011-01-22, 11:17
  #10
Medlem
obin_gams avatar
Sveriges svar på Fox News.

Tragiskt egentligen.
Citera
2011-03-05, 00:47
  #11
Medlem
http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=1290268

Någon som vet vad den kvinnliga programledaren heter? :P
Citera
2011-03-05, 01:22
  #12
Medlem
CrimsonIdols avatar
Några ytliga förvirrade "soundbytes" hinns med, mellan det absolut viktigaste:
Reklampauserna!
Deras journalistiska ambition verkar till stora delar bestå av att stressa igenom "segment", innan nästa....
...Ja ni gissade RÄTT, nästa reklamavbrott såklart...
Ohållbart program att titta på.
Lade ner att titta för länge sen, får analfissurer bara jag tänker på SKITEN.

//Crimson
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback