Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-31, 07:49
  #625
Medlem
explorerss avatar
"Naprapatjonas" - Jonas Parandian, (även känd som deltagare, ensam i vildmarken -21)
börjar synas i nyhetsmorgon allt oftare, kanske tv4´s nya gullegris.
__________________
Senast redigerad av explorers 2022-10-31 kl. 07:56.
Citera
2022-12-04, 09:26
  #626
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Usch att den där jävla Malou är i Nyhetsmorgon. Trodde att jag skulle slippa se henne nu när hennes skitprogram efter tio är slut.
Citera
2022-12-04, 09:28
  #627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Usch att den där jävla Malou är i Nyhetsmorgon. Trodde att jag skulle slippa se henne nu när hennes skitprogram efter tio är slut.

Instämmer! Spyr över hela TV:n.
Citera
2022-12-04, 09:32
  #628
Medlem
2Fungys avatar
Alltså, pinsamt att Malou får programmet på söndagar och sedan ta med sina jävla polare och sitta och diskutera i grupp om fucking sex? Vem vill höra detta?
Citera
2022-12-04, 09:36
  #629
Medlem
Ta me fan helt sjukt! Varenda söndag är paj nu. Hur tänker dom? Och vem fan är Charlotta Kalla?
Citera
2022-12-04, 10:29
  #630
Medlem
Kulturspraches avatar
Håller helt med. Tänkte att jag inte kan vara ensam om denna åsikt. och ser mina bröder kommenterat tråden redan. Starkt jobbat. Malou har förstört min vackra söndag.
Citera
2022-12-04, 10:31
  #631
Medlem
BrotherXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Håller helt med. Tänkte att jag inte kan vara ensam om denna åsikt. och ser mina bröder kommenterat tråden redan. Starkt jobbat. Malou har förstört min vackra söndag.
Bröder. Finns det alltså män som ser söndagsmorgon på TV4? Vart är världen på väg.
Citera
2022-12-04, 10:33
  #632
Medlem
Kulturspraches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Bröder. Finns det alltså män som ser söndagsmorgon på TV4? Vart är världen på väg.
man får helt enkelt anpassa sig så man klarar sig ute i riktiga världen.
Citera
2022-12-04, 10:41
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovsnus73
Ta me fan helt sjukt! Varenda söndag är paj nu. Hur tänker dom? Och vem fan är Charlotta Kalla?

Ja vem är Charlotta Kalla? Det är i alla fall Charlotte Kalla som är med i studion nu.
__________________
Senast redigerad av fantomsmurfen 2022-12-04 kl. 10:45.
Citera
2022-12-04, 10:45
  #634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ja vem är Charlotta Kalla? Det är i alla fall Charlotte Kalla som är med i studion nu?
Exakt, men Malou sa Charlotta... då spydde jag för andra gången.
Citera
2022-12-24, 10:17
  #635
Medlem
Experten i jullugn, eller vad det är, kunde inte svara på Steffos fråga om varför man ger bort saker i någon annans namn. Eller rättare sagt varför någon ger bort en gåva till en person till någon annan. T.ex. ett företag ger en julgåva till sina anställda men då ger det till t.ex. Musikhjälpen istället och säger att det är ifrån de anställda. Eller att någon är bjuden på födelsedagsfest hos någon och lämnar en lapp att deras present istället gick till Musikhjälpen. Nu var det inte exakt detta men andemeningen var samma.

Då tyckte Steffo, varför det och varför fick inte jag bestämma till vem i så fall?, tycker du att jag inte ger något till välgörenhet och bestämmer detta över huvudet på mig? Hon satt som en fågelholk och kunde inte svara. Programledarkollegan fick rycka in och försöka skoja bort det. Till slut sa den s.k. experten en motfråga istället för att svara. Något vettigt svar kom inte men just detta har blivit vanligt de senaste 20 åren.
Citera
2022-12-24, 11:28
  #636
Medlem
Pecka-s avatar
Vilken dryg jävel Krister Henriksson är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback