Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-11, 18:48
Medlem
reikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetli
Jag har kollat 24 säsong 7, det tog 24tim. vad är ditt längsta pass?

Är serien xx bra eller? Folk har sagt att den är bra men jag är inte övertygad. Du som har sett den, duger den ?

typ så skulle jag skriva
Tack för tipset. Skrivkrampen släppte lite när man hade en idé att utgå ifrån
Nu har jag skickat mailet iaf och irriterar mig redan på att man inte kan få mail-notifikation från HP när man får svar =)
Citera
2010-09-11, 18:57
Medlem
jetlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reiko
Tack för tipset. Skrivkrampen släppte lite när man hade en idé att utgå ifrån
Nu har jag skickat mailet iaf och irriterar mig redan på att man inte kan få mail-notifikation från HP när man får svar =)

nej notify via mail får man inte. De vill ju att du ska maila där .

Lycka till
Citera
2010-09-11, 18:57
Medlem
Nu ska Flashspy ut på äventyr ha det så bra!
Citera
2010-09-11, 19:16
Medlem
Testade Mötesplatsen... men har ingen vidare lust att betala VIP för att kunna skriva mail
Så jag avslutade kontot där.
Senast redigerad av SilverFrost 2010-09-11 kl. 19:19.
Citera
2010-09-12, 00:34
Medlem
carle2s avatar
HAHA jag är fantastiskt hög just nu men jag alltid tyckt att man fick lite många manliga besök på HP.
Nu när jag kollade min profil står de att jag söker män hahha. Nu går de kanske lite bättre om man ändrar
Citera
2010-09-12, 10:04
Medlem
Då har man träffat ännu en tjej. Blev vin och sen krogen. Sen hem till mig för där jag fick besöka änglagrottan hon är fortfarande kvar... hoppas och vaknar snart och drar här ifrån... tyckte inte det var något att hänga i julgranen... och bakis är jag...
Citera
2010-09-12, 10:20
Medlem
Har snackat med en kvinna nu i flera dagar i rad och vi gillar verkligen att disskutera med varandra! Jag sade att hon var den trevligaste personen jag träffat såhär via chattar och hon sade detsamma till mig. Det tråkiga är att hon bor i Jönköping till vardags på nåt internat och jag bor i Malmö =/ Det är en bit emellan!
Citera
2010-09-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Har snackat med en kvinna nu i flera dagar i rad och vi gillar verkligen att disskutera med varandra! Jag sade att hon var den trevligaste personen jag träffat såhär via chattar och hon sade detsamma till mig. Det tråkiga är att hon bor i Jönköping till vardags på nåt internat och jag bor i Malmö =/ Det är en bit emellan!

Fast det är ganska bra tågförbindelser till malmö från Jönköping? x2000 hela vägen
Citera
2010-09-12, 11:40
Medlem
Medves avatar
Jag var i distansförhållande en gång, varade i ett år och 7 månader, kommer aldrig gör om det. Var så hemskt!
Citera
2010-09-12, 14:47
Medlem
JeanTs avatar
En tjej skrev till mig och undrade vem jag var, eftersom vi bott i samma lilla stad. Jag svarade och ställde samma fråga tillbaka. Det blev läst, men svarades aldrig på.

Jag tror att jag ärligt och uppriktigt hatar människor.
Citera
2010-09-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeanT
En tjej skrev till mig och undrade vem jag var, eftersom vi bott i samma lilla stad. Jag svarade och ställde samma fråga tillbaka. Det blev läst, men svarades aldrig på.

Jag tror att jag ärligt och uppriktigt hatar människor.

Ja visst blir man riktigt piss of när dom gör så. Man ångrar att man ens svarade. Men å andra sidan, visst händer det att man själv struntar i att svara på vissa mail. Svarar du och skriver med alla, ful som snygg?
Citera
2010-09-12, 15:23
Medlem
JeanTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Ja visst blir man riktigt piss of när dom gör så. Man ångrar att man ens svarade. Men å andra sidan, visst händer det att man själv struntar i att svara på vissa mail. Svarar du och skriver med alla, ful som snygg?
När jag inte svarar så beror det på att personen inte säger något vettigt eller inte verkar engagera sig i dialogen. Till exempel skrev någon(inte alls ful eller så) nåt i stil med följande:
Tänkte vara social och skriva en rad, eftersom du verkar intressant :) Hoppas du har en trevlig kväll

Är det bara jag, eller är enradare helt utan diskussionsunderlägg inte speciellt socialt? Jag svarade av ren artighet, men det var dödfött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in