Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Många säger att man ska posta både snygga och fula bilder i sina presentationer men det gäller bara tjejer. Ytterst få tjejer har tolerans för en kille som inte alltid är snygg.
Tar man bort sminket på de allra flesta tjejer blir de faktiskt rätt ointressanta utseendemässigt. Det är oförståeligt hur de alltid kan kräva såna sjukt snygga killar när de knappt ens med allt smink kan jämföra sig med dessa killars utseenden.
Så fotomodellsnygga bilder och även bilder där du är tillsammans med massa snygga brudar. Då större delen av alla tjejer tänker kollektivt så utgår de ifrån vad andra tjejer tycker. Ser en tjej att killen är omsvärmad av andra tjejer blir han intressant. Egen vilja och självständigt tänkande existerar inte.
Utan modellbilder är det knappt ens någon idé att försöka som kille. Ta tusen bilder och välj ut 5 som är bra (extremt bra). Sminka dig gärna och dölj alla skavanker.
Vad du skriver spelar ingen roll då tjejer sällan läser vad som skrivs utan enbart utgår efter korten. Är du en badboy-snygging så kommer du undan med ett tafatt litet "Hej".
I verkligheten är tjejer i regel väldigt mycket ytligare än killar medan på internet kanske 10 ggr ytligare än vad de är i verkligheten. Även då många tjejer har dåliga självförtroenden och inte tycker de själva är snygga förändras inte kraven. En 8-poäng kille är fortfarande bara lite småsöt. Tänk på det.
Helt riktigt. Nätdejting har varit en ren katastrof. Tjejer som ser rent utav förjävliga ut. Jag talar riktiga paddor skickar mail och flörtar som att dom skulle ha någon chans i huvudtaget.
Medans tjejer som jag själv tar kontakt med (som inte heller är några drömmar typ single moms, WT, överviktiga) ignorerar mig eller har sjukt orimliga "krav".
Typ: Vill ha man som vet vad han vill med livet för jag tycker ambition är väldigt sexigt (Läs:ska ha pengar) han ska ha stor social umgängeskrets, vara aktiv och tycka om att träna mycket (även fast dom själva är allt annat än vältränade). Du ska vara lång och gärna manlig som tar egna intiativ. (macho casanova som hela tiden hittar på roliga saker att göra åt tjejen så inte hon behöver)
Du ska också vara romantiskt (som i novellerna) och en gentleman (men samtidigt badboy lol?)
Viktigt att man tycker om barn och vill ha egna också. (ja det är precis det jag vill men någon random brud från nätet)
Slutat med nätdejting skiten nu. Fyfan vilka nerköp man träffat.
Tjejer på dessa sidor måste få lite självinsikt och inte tro att dom är så jävla speciella bara för att dom får 50 mail från kåta pervo killar.
Och som någon sa innan. Orka skriva ett två sidor långt personligt brev full av humor och värme till varje tjej man kanske kan tänka sig att prata mer med bara för att hon inte har VIP och inte kan läsa brev eller helt enkelt struntar i att läsa eller svara.