• 1
  • 2
2011-10-20, 23:40
Medlem
Rullas avatar
Planerar att deffa ner mig ganska rejlt till sommaren, ca 15 kg r det som skall bort.
r 1,86 lng och ligger p ca 22% BF med en vikt p 112kg.

Under deffen kommer jag ligga p ett kaloriunderskott p ca 1500 kcal per dag och f i mig 250g protein och 60-70g fett och s minimalt med kolhydrater som mjligt.

Nu till frgan; hur stor dos testo borde vara tillrckligt fr att inte tappa allt fr mycket muskelmassa? Rcker det med 250mg TestoE e5d?
Citera
2011-10-20, 23:41
Medlem
Glomgolds avatar
Rcker?
Citat:
Ursprungligen postat av Rulla
Rcker det med 250mg TestoE e5d?
Dedr r s lite det kan bli ju. Det gr inte att svara p. Det beror helt p din fysik och ditt energiunderskott. Det enda man kan sga med ngon skerhet att mer prepp r bttre n mindre prepp.

Tren o peptider hade ju smakat annars.
Senast redigerad av Glomgold 2011-10-20 kl. 23:44.
Citera
2011-10-20, 23:47
Medlem
DonMartins avatar
En gammal gubbe tycker minst 500mg testo/w och grna mast,primo(min 400mg/w) kanske tren om man klarar det?
Citera
2011-10-20, 23:59
Medlem
Rullas avatar
Hmm okej lutar mot 500+ mg testo av ngot slag i s fall. Vgar mig inte riktigt p tren nnu hahaha men det kommer vll ngon dag Primo r p tok fr dyrt som ekonomin ser ut just nu. Mast kanske kan bli aktuellt. Vad har ni att sga om deca p deff d? 300ew?
Citera
2011-10-21, 00:03
Medlem
DonMartins avatar
Absolut men tycker att det skall vara p 400mg som minimum/w och jag personligen blir rtt svullen av deca. Hade hellere krt p mast e 400mg/w,men r kanske dyrt det med? eller kanske Eq? ger bra kondis
Citera
2011-10-21, 00:10
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:
Hmm okej lutar mot 500+ mg testo av ngot slag i s fall. Vgar mig inte riktigt p tren nnu hahaha men det kommer vll ngon dag Primo r p tok fr dyrt som ekonomin ser ut just nu. Mast kanske kan bli aktuellt. Vad har ni att sga om deca p deff d? 300ew?

Tren/prop/mast mycket bra kombo ligger p den atm tror inte masten skulle ge effekt p dig med tanke p att du ligger p 22 bf

Men Tren /prop och NPP kanske skulle vara ngot ??
Citera
2011-10-21, 00:27
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Generellt brukar man satsa p androgener d de r bra fr lipolysen. S ven HGH och GH fristtande peptider. De gr allts att du kan ligga p ett hgre underskott och brnna fett i hgre tempo n de 70kcal /kg kroppsfett och dygn som kroppen normalt klarar.

Det r inget mste eller s. Vill du inte kra androgener som mast o tren s gr inte de, men dunka p s mycket testo du vgar iaf. Peptiderna kanske r en ekonomisk frga men dr har du mindre biverkningar iaf.
Citera
2011-10-21, 00:28
Medlem
Rullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonMartin
Absolut men tycker att det skall vara p 400mg som minimum/w och jag personligen blir rtt svullen av deca. Hade hellere krt p mast e 400mg/w,men r kanske dyrt det med? eller kanske Eq? ger bra kondis

Eq hade suttit perfekt men risken att det bottenlsa hlet suger i sig all mat p 1 mils radie r ganska stor. Det knns som decan eller mast kombinerat med testo r svaret p mitt problem

Citat:
Ursprungligen postat av spacemarine99
Tren/prop/mast mycket bra kombo ligger p den atm tror inte masten skulle ge effekt p dig med tanke p att du ligger p 22 bf

Men Tren /prop och NPP kanske skulle vara ngot ??

Kommer nog ligga p en lite lngre tid s blir lite omstndigt med prop, susta+NPP lockar mest fr tillfllet
Citera
2011-10-21, 00:43
Medlem
Rullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Generellt brukar man satsa p androgener d de r bra fr lipolysen. S ven HGH och GH fristtande peptider. De gr allts att du kan ligga p ett hgre underskott och brnna fett i hgre tempo n de 70kcal /kg kroppsfett och dygn som kroppen normalt klarar.

Det r inget mste eller s. Vill du inte kra androgener som mast o tren s gr inte de, men dunka p s mycket testo du vgar iaf. Peptiderna kanske r en ekonomisk frga men dr har du mindre biverkningar iaf.

Vldigt bra info, tack som tusan! Ska ta och fundera p frdelar och nackdelar mellan olika prepp och vlja ngot som knns rtt! Vill inte g fr hrt p androgener, har precis blivit av med en jobbig jvla akne p ryggen som jag haft under puberteten. Vill inte att helvetet ska komma tillbaka Men lite finnar fr man ju rkna med..
Citera
2011-10-21, 00:46
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Vldigt bra info, tack som tusan! Ska ta och fundera p frdelar och nackdelar mellan olika prepp och vlja ngot som knns rtt! Vill inte g fr hrt p androgener, har precis blivit av med en jobbig jvla akne p ryggen som jag haft under puberteten. Vill inte att helvetet ska komma tillbaka Men lite finnar fr man ju rkna med..
Ja acne r ju vanligt p hgandrogena grejer. Jag kr roa nu fr att komma undan. P 1000mg testo rcker 20mg roa ed fr att hlla huden kanonfin. Nu la jag till 260mg tren o d vart man flottig som faan direkt o nn lite finne har det kommit. Starka grejer.

Peptiderna dremot har ju positiv effekt p hyn istllet.
Citera
2011-10-21, 01:18
Medlem
DonMartins avatar
Min favorit(nstan) hade varit Susta250mg/e3d,200mg mast e(p),200mg deca (e,p)+ 60mg/ed anavar hade gjort sig?
Citera
2011-10-21, 07:16
Medlem
RHcrews avatar
Win 50mg/ed
Susta 250/e3d
En svng eller tv DNP

Ge det 12 veckor tminstonde och du kommer va som ny
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera