• 1
  • 2
2011-10-25, 09:13
Medlem
Har letat efter en trd om husfruarna av BH men inte hittat ngon, hnvisa grna vidare om jag har fel. =)

Otroligt underhllande serie & mnniskor! Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller grta, det r verkligen en helt annan vrld! 50.000 dollar p en 4-rings fdelsedagskalas!?

Kom igen, nu skvallrar vi & kommenterar! Jag ligger p avsnitt 7, ssong 2.
Citera
2012-01-18, 19:54
Medlem
Psyko Dads avatar
Detta var ingen livad trd men eftersom jag har sett ngr program d de gr exakt nr jag kommer hem & ska ta s duger de som underhllning.
Den mrka som liknar Demi Moore har ju en tonrsdotter & jag kan fan stta en slant p att hennes make knullar den dottern. Att inte "Demi" mrker det r hur skumt som helst fr maken & dottern har ju ett vldigt konstigt stt mot varann. r det hans riktiga dotter el r hon bara *bonusbarn*?

Kinky men jag tror att det kommer att komma fram om ngt r i skvallerpressen f .
Citera
2012-01-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Detta var ingen livad trd men eftersom jag har sett ngr program d de gr exakt nr jag kommer hem & ska ta s duger de som underhllning.
Den mrka som liknar Demi Moore har ju en tonrsdotter & jag kan fan stta en slant p att hennes make knullar den dottern. Att inte "Demi" mrker det r hur skumt som helst fr maken & dottern har ju ett vldigt konstigt stt mot varann. r det hans riktiga dotter el r hon bara *bonusbarn*?

Kinky men jag tror att det kommer att komma fram om ngt r i skvallerpressen f .

ldsta dottern r inte deras gemensamma. Jag har dock aldrig mrkt ngot konstigt mellan maken och henne de f gnger som hon synts till i serien.
Citera
2012-01-18, 21:16
Medlem
Psyko Dads avatar
Den som lser skvallertidningar i framtiden fr se.
Men visst tog Taylors man livet av sig? Hur gjorde han det & varfr? Lste bara snabbt att det berodde p serien?
Citera
2012-01-18, 22:47
Medlem
Citat:
Den som lser skvallertidningar i framtiden fr se.
Men visst tog Taylors man livet av sig? Hur gjorde han det & varfr? Lste bara snabbt att det berodde p serien?

Yes, he did! Han hngde sig om jag inte minns fel. Det berodde nog p en rad olika orsaker - Serien, anklagelserna om att han misshandlat Taylor samt stora ekonomiska bekymmer.
Citera
2012-01-19, 00:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl
Yes, he did! Han hngde sig om jag inte minns fel. Det berodde nog p en rad olika orsaker - Serien, anklagelserna om att han misshandlat Taylor samt stora ekonomiska bekymmer.
Oh bevis p att pengar inte ger total lycka. De hade kunnat ha allt man som vanlig svenne kan nska sig men ndo vara s olycklig.

Undrar om de har med det i ngt av de avsnitt som visas n? verkar ju vara rtt nya avsnitt.
Citera
2012-01-19, 22:16
Medlem
Citat:
Oh bevis p att pengar inte ger total lycka. De hade kunnat ha allt man som vanlig svenne kan nska sig men ndo vara s olycklig.

Undrar om de har med det i ngt av de avsnitt som visas n? verkar ju vara rtt nya avsnitt.

I frsta avsnittet av ssong tv s nmner dom det lite kort precis i brjan. Ssongen brjar nrma sig sitt slut nu och jag gissar att det sista avsnittet kommer vara en "reunion" s jag gissar att dom tar upp det d. Vet att det var stora diskussioner om hur mycket om sjlvmordet som skulle tas upp i serien s vi fr vl se vad de kom fram till!
Citera
2012-01-20, 02:07
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
I frsta avsnittet av ssong tv s nmner dom det lite kort precis i brjan. Ssongen brjar nrma sig sitt slut nu och jag gissar att det sista avsnittet kommer vara en "reunion" s jag gissar att dom tar upp det d. Vet att det var stora diskussioner om hur mycket om sjlvmordet som skulle tas upp i serien s vi fr vl se vad de kom fram till!

Arghh s detta kan bli mega super duper rafflande. Ok, erknner att jag har rtt lungt just nu mellan tvttstugan & dammsugningen hemma & ser verkligen p serien & gillar det p ngt rvaktigt skvallerlystet stt.
Citera
2012-01-20, 15:58
Medlem
RHOBH r mitt guilty pleasure! Har fljt det slaviskt sedan det brjade och nu hoppas jag verkligen att det blir en tredje ssong (och en fjrde, och en femte, och en sjtte o.s.v.) ocks.

lskar allt skvaller och "all the drama"!
Citera
2012-01-21, 00:27
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
RHOBH r mitt guilty pleasure! Har fljt det slaviskt sedan det brjade och nu hoppas jag verkligen att det blir en tredje ssong (och en fjrde, och en femte, och en sjtte o.s.v.) ocks.

lskar allt skvaller och "all the drama"!
Ligger p S2E9 & jsses, detta drama!
Vilka bitches de r & jag som trodde jag var en megabich skulle ju framtrda som en oskyldig ung flicka i jmfrelse med dessa.
Citera
2012-01-21, 00:36
Medlem
SweetAsss avatar
Herregud vilket drama det r i varje avsnitt av denna spa hhahaha. Alltid lika underhllande. Tittar p eftermiddagarna p tv3. Vet inte vilket avsnitt som var sist?
Citera
2012-01-21, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Herregud vilket drama det r i varje avsnitt av denna spa hhahaha. Alltid lika underhllande. Tittar p eftermiddagarna p tv3. Vet inte vilket avsnitt som var sist?

Jag tror att det var ssong 2, avsnitt 4 som visades senast p Tv3. Jag tnkte se avsnitt 18 nu som visades i USA i brjan av veckan. Nsta vecka r det visst sista avsnittet!

Men jag lste att det kommer en ssong 3 s det knns ju sknt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in