2014-04-16, 00:23
Bannlyst
usch.. beverly hills har inte de finare husfruarna.. hellre new york, vancouver eller atlanta.!!!
Citera
2014-04-16, 17:09
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
usch.. beverly hills har inte de finare husfruarna.. hellre new york, vancouver eller atlanta.!!!

Har lyckats undg att se nt frn numera rtt trashiga Beverly Hills. Men jag utgr frn att det r lika mnga flsklppar dr som i dom vriga stderna. USA hller verkligen p att g ned sig.
Citera
2014-04-16, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Har lyckats undg att se nt frn numera rtt trashiga Beverly Hills. Men jag utgr frn att det r lika mnga flsklppar dr som i dom vriga stderna. USA hller verkligen p att g ned sig.

jo man kan vl hlla med om att alla har de gemensamt att de har intresse fr kirurgi.. men hade ju helst lapat ver de ovan nmnda stdernas slynor!
Citera
2014-05-13, 16:39
Medlem
Tjippmunks avatar
sitter hr och surfar och har tvn p i bakgrunden d jag rkar se detta programmet. dttrarna ska ta hl i ronen. en i 20rsldern och en som ser ut att vara kanske 7 r. den lilla tar ett av sina utan att blinka och blir sen hysterisk nr hon ska ta nr 2. den ldre blir hysteriskt redan innan och brjar grta. och d ska hon gra om hlet fr att det vxt igen.
jag har ingen erfarenhet av att ta hl i ronen, men gr det verkligen s fruktansvrt ont att en 20rig tjej blir hysterisk?
Citera
2014-12-08, 09:03
Medlem
-Alice-s avatar
Ingen som kollar p den nya ssongen?
Citera
2014-12-24, 00:45
Medlem
-Alice-s avatar
Ni borde kolla p den!
Citera
2015-01-08, 09:54
Medlem
lineofbeautys avatar
Jag kollar, r ocks smtt besatt av programmet, jag hade missat det mesta av den ssong som visas nu s jag r glad att den repriseras.

Angende deltagarna: Jag gillade Lisa frn brjan men tycker hon visar s kalla sidor och jag hller med Kyle om att Lisa ger tasksparkar kamouflerade med ett skratt. Joyce r ganska intetsgande och att hon blev s upprrd att hon mste prata ut med Lisa fr att hon tyckte att hon snste av Joyce nr "hon bara ville vara vnlig och stryka bort en hrtest ur Lisas ansikte", r s ljligt och verknsligt Joyce man knns creepy och han ser ut och beter sig som han leker mktig och rik.

Yolanda verkade vettig i ssong tre och som den mest jordnra av husfruarna men sedan sprade hon ur. Hon sger sig ha starka principer och uppfattning om hur man br bete sig och inte, nd accepterar hon nr Brandi gr emot dem och dessutom grupperar sig med henne och Lisa. P Joyce middag betedde sig Yolanda och Brandi svinaktigt och barnsligt med sitt smmobbande av vrdinnan. Brandi kallar henne medvetet vid fel namn, skrattar t henne och Yolanda ber henne att inte lgga sig i munhugget mot Kyle eftersom "hon inte var dr" men det var inte Brandi heller med det bekommer inte queen Yolanda. Och angende schismen med Kyle s tycker jag det r uppenbart att Yolanda r den som ljuger. Det syntes p kroppssprk, tonlge med mera d Y mumlade lite och strk bort hret nr saken kom p tal vid tertrffen i ssong 3 medan Kyle verkade uppriktig och blev frustrerat frbannad, dessutom kan Kim intyga att hon hrde det.

Kim r en underlig mnniska som ger ett obehagligt intryck ven sedan hon blev ren och nykter (inte fan var det bara alkohol hon rusade sig med) och hon tillfr inget nmnvrt till serien heller.

Kyle r ok men kan vara falsk och hon r vldigt skvallerlysten, gonen blir som klot och ronen vxer nr det vdras intriger och tjafs som hon grna delar med sig av till alla som vill hra. I grunden verkar hon vara en rtt hygglig person, men hon r lite som en tonrsbrud i gruppen.

Min uppfattning om Brandi har varierat, att hon r brcklig och i grunden inte mr bra r uppenbart och om det fortfarande beror p sviterna hur hon behandlades och bedrogs i sitt tidigare ktenskap eller om det beror p ngot mer i kombination med hennes personlighet kan man frga sig. Som de andra deltagarna har ppekat kan hon inte hantera alkohol, hon blir kanon, bitchig och vldigt fladdrig. Skriker t folk att de ska hlla kften vid minsta motgng samtidigt som hon gillar att hna och brka med andra. Annars och nr hon inte r full kan jag sympati med henne, d kan hon to m vara blyg och hon verkar vara en bra vn. Man undrar ju hur hon var strax efter skilsmssan eftersom hon sjlv har berttat att hon var totalt krd och ursprad och gjorde en massa dumt inklusive stoppade i sig bde det ena och det andra.

Vad kan man sga om Carlton? Tja, hon tycks vara en vldigt sexuell person och hon gillar att bli full...

Och vad r det med de hr kvinnorna som tycker att en bra vn str upp fr den som blir attackerad, oavsett anledning eller om det stmmer eller inte? De frvntar sig att man skall lgga sig i och hlla med sin vninna i en strid oavsett om man vet vad tjafset handlar om, har med det att gra osv. De hr kvinnorna behver slipa till kanterna p sina stora, knsliga egon men det r ju samtidigt det som gr det s fascinerande att kolla p.
Citera
2015-04-17, 10:10
Medlem
lineofbeautys avatar
Hall!! Nu mste det vl nd finnas ngon som frutom jag fljer fruarna i Beverly Hills.? Nya avsnitt varje fredag kl 19.
Citera
2015-04-17, 11:59
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lineofbeauty
Hall!! Nu mste det vl nd finnas ngon som frutom jag fljer fruarna i Beverly Hills.? Nya avsnitt varje fredag kl 19.

Jag fljer serien men inte via svensk tv. Sg drmed sista avsnittet fr ssongen nu i veckan.

Ssongen hade lite trg start men kan sga att det kommer att hnda en hel del lngre fram. Srskilt med Kim och Kyle.

Gillar de nya deltagarna. Lite mer fart i Lisa Rinna n Eileen Davidson s hon passar nog formatet mer.
Citera
2015-04-17, 20:45
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag fljer serien men inte via svensk tv. Sg drmed sista avsnittet fr ssongen nu i veckan.

Ssongen hade lite trg start men kan sga att det kommer att hnda en hel del lngre fram. Srskilt med Kim och Kyle.

Gillar de nya deltagarna. Lite mer fart i Lisa Rinna n Eileen Davidson s hon passar nog formatet mer.

h! Kan du inte skriva lite vad som hnder i en spoiler? Jag blir nyfiken!
Citera
2015-04-18, 01:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
h! Kan du inte skriva lite vad som hnder i en spoiler? Jag blir nyfiken!

Ok

Lsning p egen risk allts:
Senast redigerad av Lostworld 2015-04-18 kl. 01:09.
Citera
2015-04-18, 17:31
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ok

Lsning p egen risk allts:

Oh la la! Lite action! Tack s mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera