• 1
  • 2
2011-10-26, 00:05
Medlem
morsning! som rubriken lyder så hörde jag mina föräldrar göka. jag gick förbi deras rum för att gå på toan när jag hörde väldigt uppenbara läten som väldigt starkt tydde på att dom hade samlag!

nu vill jag hämnas lite diskret men ändå demonstrativt. funderar på att leva om lite extra nästa gång min flickvän är på besök. i brist på inspiration vänder jag mig till er flashbackare, tack på förhand!
Citera
2011-10-26, 00:06
Medlem
Varför hämnas? var glad istället att dina föräldrar är tillsammans och tydligen älskar varandra...
Citera
2011-10-26, 00:07
Medlem
Garneringsmannens avatar
Kan ju ligga med mor din. Farsan lär ju känna sig rätt ägd. Revenge is king!
Citera
2011-10-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisgris
Varför hämnas? var glad istället att dina föräldrar är tillsammans och tydligen älskar varandra...

Håller med! Hade faktiskt blivit glad om jag hade hört mina föräldrar.
Citera
2011-10-26, 00:09
Medlem
muskelns avatar
Flytta hemifrån istället..
Citera
2011-10-26, 00:09
Bannlyst
Öh du verkar ju fan inte klok.

Men för att inte gå off topic, så nästa gång de har sex så gå in i deras rum och börja leta i någon låda, sen går du oberört ut och stänger dörren efter dig.

Lovar dig att de kommer sluta ha sex för den gången.
Citera
2011-10-26, 00:14
Medlem
måste säga att jag är förvånad att ni tar detta så seriöst. vill tillägga att jag inte har något emot att dom har sex, inte heller att jag råkade höra det, jag känner bara för att jävlas lite med min far!
Citera
2011-10-26, 00:15
Medlem
Jamaicarlsons avatar
Om det händer igen kan du ju dra en fet rap eller en riktigt jävla fis och se om dom börjar flabba eller om dom fortsätter, låt dom veta att du är vaken haha
Citera
2011-10-26, 00:16
Medlem
RickyMcFlys avatar
Jag kan förstå din tanke på ett sätt.. Men "hämnas" får det ju att låta som om du är sur över att du hört dem. Vilket du kanske inte är?
Hoppas inte fallet är så.

Nästa gång kan du ju som någon ovan nämnde: Gå in i rummet och leta efter något i en låda.. Men väldigt diskret. Hälsa typ bara på dina föräldrar lite kort och var som vanligt...
Kan tänka mig deras reaktioner efter något sådant
Citera
2011-10-26, 00:20
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowNs
måste säga att jag är förvånad att ni tar detta så seriöst. vill tillägga att jag inte har något emot att dom har sex, inte heller att jag råkade höra det, jag känner bara för att jävlas lite med min far!

You got some issues dude.
Du kanske borde prata med någon om det här?
Det låter lite som Oidipuskomplexet.

Lycka till!
Citera
2011-10-26, 00:22
Medlem
Fantomsmaertas avatar
acceptera att dina föräldrar har en del av sitt liv som inte inkluderar dig. Snorunge.
Citera
2011-10-26, 00:23
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowNs
morsning! som rubriken lyder så hörde jag mina föräldrar göka. jag gick förbi deras rum för att gå på toan när jag hörde väldigt uppenbara läten som väldigt starkt tydde på att dom hade samlag!

nu vill jag hämnas lite diskret men ändå demonstrativt. funderar på att leva om lite extra nästa gång min flickvän är på besök. i brist på inspiration vänder jag mig till er flashbackare, tack på förhand!

dolda kameran -> xvideos/redtube/tube8 etc.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in