Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Hehe, ja det är lite synd att man inte kan diskutera det men man vill ju inte förstöra spänningen för övriga fb-läsare. Jag hoppas att det blir någon skön twist på hela situationen.
En sak som jag undrar över är hur mycket som är uppdiktat och hur mycket som är verklighet. Det hade varit synd om det visar sig att hela serien är uppdiktad.
Ja det där med uppdiktade historier är alltid en oro när det kommer till amerikans tv-underhållning, för mig det var jeopardy som var riggat under typ 20 års tid, men detta känns faktiskt äkta, visst är det redigerat och så, men mycket mer än så tror jag inte.
Ska bli intressant om dom helt plötsligt får igenom vattentillståndet på den andra gruvan också, känns som så fort en liten "kommun" i USA får medial uppmärksamhet ändras gärna beslut över en natt.
Det är dock en grej jag stör mig lite på med dessa herrar, tex röret för vattenpumpen, hur i helvete kan man åka så många mil efter en sån rigorös plan med bara 20 "yards" rör, så man är tvungen att flytta pumpen så fort vattnet sjunker undan... Sån dumhet stör mig oerhört! och sen sätta en gammal gubbe bakom spakarna som knappt har vett nog att gå och tugga tuggummi samtidigt.
Samma med alla deras maskiner dom bara lämnade där förra året.. hur svårt hade det varit att iaf täcka över dom, plocka ut batterier mm.. nä vi bara åker och låter dom stå en vinter utan något skydd... Sådan lathet gör mig irriterad