2011-11-05, 17:19
Medlem
complexs avatar
Går nu på detta preparat(voxra)och det gör sitt jobb så här långt, en positiv effekt helt klart.
Sen när jag snubblade över denna info på själaste Fass'såblev det mindre roliigt. Har läst
Ganska mycket text om detta utan att fått mitt svar(eller ens något liknande ett svar)
Är givetvis Sugen på en fin kur när jag är lika stor som jag va förr ana renoch vill inte ha något skit.

Kunning vänner på fb, hjälp mig gjärna att förklara hur detta kan vara nono och förhoppningsvis kunna avrda det tillsamamns.
Jag menar der är en substans Som reglrera dopaminet, ser ingen koppling till hur steriodenas verkar i kroppen

Kära fb. Upplys mig( och säkert andra som fått samma beKed

Mvh complex.sätter min tro till er era 120kilos neufrologer och slimmade diverse experter
Edit: min fråga är ju ficet vad faran med att blanda voxra med roids kan vara

Mvh
Senast redigerad av complex 2011-11-05 kl. 18:11.
Citera
2011-11-05, 17:30
Medlem
Jag förstår inte ett jävla skit om vad du skriver, vad är det du undrar över? Vad är det du har läst?

Om du knaprar DRI kommer effekterna potenteras av AAS användning, då AAS påvisat en markant ökning av dopaminaktivitet.
Citera
2011-11-05, 18:28
Medlem
Scherings avatar
Det är troligen ingen fara att blanda dessa preparat.
Citera
2013-08-29, 10:42
Medlem
adventualthorizons avatar
Det står ju på FASS att det är en kontraindikation att gå på aas. Det ökar risken för krampanfall med kombinationen voxra + aas. Sedan är det upp till dig att besluta och vad du anser om hur allvarligt krampanfall är.
Citera
2013-08-29, 12:04
Medlem
HeadOfBoos avatar
Tvivlar du på vad som står på FASS och frågar HÄR?
Citera
2013-08-30, 20:20
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Det står ju på FASS att det är en kontraindikation att gå på aas. Det ökar risken för krampanfall med kombinationen voxra + aas. Sedan är det upp till dig att besluta och vad du anser om hur allvarligt krampanfall är.

Hittar inget om aas i fass. Systemiska steroider är inte samma som aas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in