2011-11-07, 09:57
Medlem
Mr_currys avatar
Hej allesammans!

Har sökt men inte hittat en tråd som matchar denna så ha överseende om det skulle finnas...

Hur som helst så vet vi ju alla att många negrer inte kan uppföra sig ordentligt bland folk och ibland så blir det väldigt roligt!

Antar att jag börjar:
I morse på tåget så var det en negress på 14-16 år(kanske 30, ser ju lika dana ut ändå ) som skulle gå av tåget. Dörrarna som är närmst henne har en stor orange lapp fastklistrad på sig med texten "DÖRRPARET AVSTÄNGT" samt en symbol som indikerar att dörrarna ej kommer att öpnnas. Syftet med symbolen är alltså att de som inte förstår språket ändå ska förstå att dörrarna är avstängda.
Trots denna tydliga indikation så ställer sig denna flicka och stirrar på dörren samtidigt som hon uppmärksammar att nästa dörr öppnas. Likt bara fan så ger hon sig inte utan trycker då på dörröppnarknappen som självklart inte har någon effekt.
Det är inte förrän resten av dörrarna på tåget börjar stängas som hon verkar förstå att de inte kommer öppnas. Inte förrän nu så går hon alltså lite raskt mot nästa dörrpar, men det är självklart för sent!

Jag hade alltså en väldigt bra plats för att kunna se allt som skedde i detalj, vilket räddade min morgon.

Väl framme på nästa station så ser den väldigt osäker ut och tittar sig omkring men fattar ingenting om vart hon ska nu.

Så dela med er nu om vad ni upplevt så får vi hoppas på lite ännu bättre historier!
Citera
2011-11-07, 10:06
Bannlyst
En neger i kostym som påstår sig ha ett jobb...
Citera
2011-11-07, 10:11
Medlem
Danne90s avatar
På tal om dörrar haha

http://www.youtube.com/watch?v=fQM1k2Yu2_g
Citera
2011-11-07, 10:39
Medlem
SalmonellaDicks avatar
sola
Citera
2011-11-07, 10:54
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headpiker
Offentligt har man väl sett negrer göra konstiga saker men inget jag kan komma på atm.

Det enda jag kommer på är väl den filmen med negern på youtube som aldrig har sett en glasdörr förut och springer rakt igenom den. LOL
Haha det är en klassiker
Citera
2011-11-07, 11:11
Bannlyst
Negerjäveln skrek febrilt "höna" när han bestämt tyckte att det var höRna.
Citera
2011-11-07, 11:27
Medlem
Det roligaste torde väl vara 12-13år sen när min familj bodde grannar med en flock Niggers. Deras äldste son muhammed sket i baksätet på sin pappas bil och låste sedan in sig i bilen för att han var rädd för sin farsa, som förövrigt hade några jävlar problem med aggression.
Citera
2011-11-07, 11:39
Medlem
mr13377s avatar
Skulle gå på spårvagnen vid järntorget, och det är trångt. En neger har tänt en cigarett INNAN han går ut och alla aktar sig för honom när han går ut genom dörren. En tant på säkert 70+ går dock förbi nära honom i dörröppningen men viftar bort röken och säger lite tyst "usch". Negern stannar då och bröstar upp sig mot tanten(han vänder och tar ett steg in i vagnen igen). Börjar skrika "you mother fooockeeer!" på riktig neger engelska. Alla låtsas som ingenting, tanten tittar bort och försöker ta sig längre in i vagnen. Efter att stått kvar å skrikit samma sak 5-6 gånger går han ur vagnen medan han mumlar något obegripligt.
Citera
2011-11-07, 11:52
http://www.youtube.com/watch?v=rVz3GgAWUyM kom och tänka på detta klipp hehe

Sen en gång på tunnelbanan när det var ett gäng blatte ungar som var högljudda och störiga.När en dam bad dem att dämpa sig eftersom det är offentlig plats skrek en tjejen. " vi har kommit till Sverige för yttrandefriheten bla bla bla." Om hon är i Sverige ska hon bete sig svenskt och hålla käften och inte tjafsa emot som en hormonfull babian
Citera
2011-11-07, 11:59
Medlem
Laxons avatar
Kanske inte direkt kul, snarare irriterande:

Jag var på väg hem från krogen en fredagsnatt, klockan är ungefär 04 och jag har precis hunnit med sista bussen som är smockfull av folk, fulla som nyktra. Själv var jag relativ nykter. Hur som helst, efter kanske 10 minuters färd ställer sig plötsligt Neger, 45, upp i bussen och skriker på kass engelska till busschauffören: "You motherfucker driver! You can't drive! You have to drive like gentleman! You should not be driving like that! I am from Stockholm and they do not drive like this peice of shit does!! YOU HAVE TO LEARN TO DRIVE!" etc etc.
Neger satt ganska långt bak i bussen och då chauffören inte låtsades höra Negers vrål så börjar denne att knö sig fram i bussen tills han står vid föraren. Alla i bussen har nu tystnat, ingen gör någonting (inklusive mig själv) och Neger står och skriker på föraren och denne stannar mitt i vägen. Nu blir ju folk irriterade men det är inget som biter på Neger, han lever ju i ett demokratiskt samhälle och har rätt till en åsikt (dessutom är han från Stockholm (haha), vilket han påpekar många gånger)! Det hela slutar med att en av Negers vänner, Nigger, 42, också knör sig fram och drar iväg Neger som fortfarande skriker och gormar. Slutligen sätter sig Neger ner och bussen kan rulla iväg.
Citera
2011-11-07, 12:20
Medlem
Har vid flertalet tillfällen sett på Ica, Coop etc. Hur en eller flera riktiga blånegrer köpt en stor klase bananer och ingenting annat, som de stoppat i en gratis fryspåse!.
Citera
2011-11-07, 12:28
Medlem
rfvs avatar
Vänta på hissen utan att ha tryckt på knappen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in