Hej allesammans!
Har sökt men inte hittat en tråd som matchar denna så ha överseende om det skulle finnas...
Hur som helst så vet vi ju alla att många negrer inte kan uppföra sig ordentligt bland folk och ibland så blir det väldigt roligt!
Antar att jag börjar:
I morse på tåget så var det en negress på 14-16 år(kanske 30, ser ju lika dana ut ändå

) som skulle gå av tåget. Dörrarna som är närmst henne har en stor orange lapp fastklistrad på sig med texten
"DÖRRPARET AVSTÄNGT" samt en symbol som indikerar att dörrarna ej kommer att öpnnas. Syftet med symbolen är alltså att de som inte förstår språket ändå ska förstå att dörrarna är avstängda.
Trots denna tydliga indikation så ställer sig denna flicka och stirrar på dörren samtidigt som hon uppmärksammar att nästa dörr öppnas. Likt bara fan så ger hon sig inte utan trycker då på dörröppnarknappen som självklart inte har någon effekt.
Det är inte förrän resten av dörrarna på tåget börjar stängas som hon verkar förstå att de inte kommer öppnas. Inte förrän nu så går hon alltså lite raskt mot nästa dörrpar, men det är självklart för sent!
Jag hade alltså en väldigt bra plats för att kunna se allt som skedde i detalj, vilket räddade min morgon.
Väl framme på nästa station så ser den väldigt osäker ut och tittar sig omkring men fattar ingenting om vart hon ska nu.
Så dela med er nu om vad ni upplevt så får vi hoppas på lite ännu bättre historier!