Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-12-29, 17:50
Bannlyst
Då jag ändå äter dubbelt så mycket som en normalperson (vilket troligen de flesta som bygger gör) bör jag ju få i mig glutamin så det räcker ändå. Känns inte som man behöver slösa pengar på vissa tillskott.
Citera
2004-12-29, 18:58
Medlem
derangeds avatar
Ett helt overksamt kosstillskott. De "ökningar" som det gör är nog knappt mätbara ens i ett laboratorium...
Citera
2004-12-29, 19:28
Medlem
aaiiyytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-800
Är aminoo i själva verket Paulun?

http://www.paulun.se/paulun_pop.asp?idContent=377

Haha. Det var tydligen fler än jag som kände igen texten.

Jag kör Glutamin peptider från Star Nutrition och det är nog den värsta smaken jag någonsin varit med om. Den slår igenom allting. Får hoppas att skiten funkar iaf.
Citera
2004-12-29, 22:50
Medlem
MrMurphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Aminoo räddar tråden igen...

...med hjälp av klipp-och-klistra funktionen

Citat:
Ursprungligen postat av aaiiyytt
Jag kör Glutamin peptider från Star Nutrition och det är nog den värsta smaken jag någonsin varit med om. Den slår igenom allting. Får hoppas att skiten funkar iaf.

Håller med dig där! Vetifan allt jag provade att blanda ut med! Smakade det inte lika illa så smakade det värre
Citera
2004-12-30, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMurphy
...med hjälp av klipp-och-klistra funktionen

Wtf? roll eyes on me? HELL NOOO.
Varför gjorde du inte det själv? jag sa att jag räddade tråden, hur gjorde jag det? jo jag svarade på hans fråga, sa dock aldrig att jag inte tagit infon ifrån någon annan.
Klipp o klistra, jo för mycket av det andra var bara skit som var onödigt.
Något annat du vill?

Kan förresten tillägga att jag inte tagit infon ifrån Pauluns hemsida utan hade en mapp på datorn där jag hade denna textfil, men det verkar klart ich tydligt tillhöra paulun (vilket jag misstänkte iaf)
Citera
2024-09-05, 20:26
Medlem
Crapmagics avatar
Mitt L-glutamin bulkpulver lägger sig på botten utav vattenglaset, ska det vara så?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in