Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-14, 19:57
  #1
Medlem
tjenare ! jag har en tv apparat men tycker att den börjar bli lite för gammal nu,

så jag letar runt efter en billig men ändå hyfsat bra och stor tv skärm

är inte bra när det gäller tv så tips uppskattas!
Citera
2011-11-14, 20:00
  #2
Medlem
AdamForExamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korgall
tjenare ! jag har en tv apparat men tycker att den börjar bli lite för gammal nu,

så jag letar runt efter en billig men ändå hyfsat bra och stor tv skärm

är inte bra när det gäller tv så tips uppskattas!

Är det konsol du spelar? Då ska du ha en HDMI tv för ''grafiken'' i spelen blir mycket mycket bättre då. Jag kan inte ens spela spel som Battlefield på konsol utan HDMI för spelet är så krävande.
Så det är HDMI som gäller! och ett PS3 till det om du inte redan har ett.
Citera
2011-11-14, 20:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamForExample
Är det konsol du spelar? Då ska du ha en HDMI tv för ''grafiken'' i spelen blir mycket mycket bättre då. Jag kan inte ens spela spel som Battlefield på konsol utan HDMI för spelet är så krävande.
Så det är HDMI som gäller! och ett PS3 till det om du inte redan har ett.

jag har ett xbox 360 med HDMI som jag spelar på min dator skärm. men vill ha en bra tv tycker det passar till konsol
Citera
2011-11-14, 20:11
  #4
Medlem
AdamForExamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korgall
jag har ett xbox 360 med HDMI som jag spelar på min dator skärm. men vill ha en bra tv tycker det passar till konsol

40tum HDMI tv ska det vara sen en skön stol eller säck 3 meter framför teven.
Skaffar du PS3 så blir det lite bättre kvalite på HDMI och spelen på PS3 brukar ha bättre textures o.s.v om det inte är Exclusive som Uncharted eller Killzone då är det TIPP TOPP!!
Citera
2011-11-15, 16:01
  #5
Medlem
AvegZs avatar
Letar också efter en schysst tv som jag tänkte lira BF3 på med PS3 såklart, tips om apparater för max 4k och min 42tum skärm tas varmt emot
Citera
2011-11-15, 18:44
  #6
Medlem
Wittgensteins avatar
Hemelektronik, ljud och bild -> Konsol: hårdvarudiskussioner.

/Mod.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback