2011-11-17, 15:22
Den frsta trden, vilket var en live-rapportering, raderades, med all rtt, precis nr jag brjade peaka. Trots att denna rapport r skriven som en psykiskt helande hand fr den faktiska frfattaren finns skert ngot de allra flesta knner igen och kan relatera till och f anvndning av. Sjlva live-rapporten var mycket hjlpsam och anvndbar och d p frekommen anledning klistras
huvudinlgget i denne in. Fljer gr ven de inlgg jag skrev i trden. Sledes kl 23:07 den 15:e november kunde fljande lsas p forat Tripp- och rusrapporter:
Boom shiva!
Vlkomna in boys and girls. Trdskaparen i hg person hr och denne har precis intagit tre lappar av shiva, LSD. Detta r tredje gngen och drmed tredje gngen gillt. Jag kommer att uppdatera trden titt som ttt, i strsta mn mjligt, fr att se till att Ni bde vet att jag lever (duh) och att jag har det bra!
Kvllens psykonaut r mellan 18 och 28 r, ger ca 83kg och r runt 184 cm lng.
Tidigare prvade substanser: Alkohol, Nikotin, Cannabis, Kokain och LSD.
Kl 23:05
Tre stycken lappar tuggas p, sugs p och sedan svljs.
Let the fun begin!
Tiden innan
I natt fick jag den resa som jag efterlngtat och faktiskt var i stort behov i vldigt lng tid. Lite bakgrundsfakta kan mycket vl vara p sin plats innan jag faktiskt fortstter p hur detta pverkat mig som medmnniska och resenr i livet med dess tillhrande upp- och nedgngar.
Jag slungar oss tillbaka till min uppvxt och den tid d tonrens strapatser formar och skapar den ansvarsfulla och vuxna person som det r tanken att man ska bli. I en tid d grabbarna i klass 6b frdrev tiden genom att spela ishockey, fragsteala p de_dust2 och aim_ak-colt, plinka gitarr samt reta den grabb i klassen som inte riktigt passade in. Som en av grabbarna i gnget drogs man med och gjorde saker man visste att man egentligen inte borde gjort. Handlingar som frn att anvnda nedsttande ord som bondejvel, till att inte ngonsin stta ner foten och sga "Det hr r FAN INTE OKEJ!". Om man sjlv mr dligt ver utstta en stackars pojkspoling p tolv r fr ren och skr psykisk mobbing tar man hellre det egoistiska alternativet att hlla i gng trakasserierna mot denna arma grabb istllet fr att sjlv utsttas fr dylika djvulskap. Den blgda lilla pojkspoling i mig lr sig leva efter de andra naivt pdrivande machopojkarna i gruppen, och rtta sig i ledet enligt den hrda och skrmmande ledaren.
Det r hr allting brjar forma den man som inatt insg att faktiskt rycka tag i sitt liv och gra ngot med det, istllet fr lst driva omkring och mer tnka p sitt utseende n vad oknda mnniskor fr fr intryck av mig som personen efter en frsta konversation.
Tiden fortgr och den lille blgde frfattaren blir ldre. Hans sinne, fortfarande hrt prglad av att rtta in sig i gruppen och inte sjlv bli trakasserad, brjar tar form. Klass 7b, Klass 8b, Klass 9b. Samma invanda mnster om att lta mobbningen pg fr att sjlv inte hamna i utsatt lge. Tl att nmnas; frfattaren sjlv var jmfrt med vriga i gruppen (som skerligen bestod av 13 killar) den som minst vgade sga saker till den utsatte. Som den betraktare man var skar vareviga ord som sades i pejorativt syfte till ungen i hjrtat, den unge som inte passade in i gruppen. Frfattaren lrde sig att det fungerar s hr, att gruppen har med styrka och kraft rtt fr ingenting ndrades, utan lts fortg i samma destruktiva riktning som innan. ren gick. Gymnaiset kom och togs studenten ifrn, men i detta sammanhang r gymnasietiden irrelevant. Fr den naiva pojken hade lrt sig att inte sga emot.
Att istllet fr att ta tag i det hela, inte gra ngot t saken.
Det var den hr lilla pojken som fick sig en rejl omgng natten till idag, och som det faktiskt ser ut nu i skrivande stund lrde han sig en mycket viktig lxa.
Lapparna sugs, tuggas och svljs
Kl 23:05 var det dags. Tre lappar shiva LSD skulle ge mig en hrlig tripp. Sjlva drogen infrskaffades mnaden innan i ett tiopack, ver ntet, av en icke namngiven medlem p ett icke namngivet kp/slj-forum fr narkotika. De tv tidigare gngen jag tagit LSD hade effekterna kommit, men i mycket mindre omfng och rang; de tidigare var mestadels flum och inte ngot konstruktivt, men visst, dessa var mycket roliga. Denna gng skulle trippen utveckla mig som person, lsa grubblerier ge mig terapi och vgleda mig infr fortsatt liv - ngot LSD rent vetenskapligt r bevisat att kunna hjlpa till med.
23:23
Set & setting r nu klart. Sov gott natten innan och knde mig utvilad. Hade under dagen tit bra och inte upplevt mig som stressad. Dagen efter, idag, var helt ledig och kunde fritt disponeras. Min frinspelade LSD-playlist p spotify var nedladdad och klar att anvndas av telefonen trots denne var satt i flygplanslge. Ur hgtalarna kom Shpongle och Mushroom head, alla ltar frvalda av mig sjlv. Set & setting knns som lyckas och frvntningarna infr kvllen stiger. Efter avslutat genomfrande av set & setting skriver jag ett inlgg i live-rapporteringen.
23:23
Drar igng ett avsnitt Family Guy i vntan p rus. Frvntan stiger och jag hoppas p en mycket trevlig kvll. Shpongle och Infected Mushroom i bakgrunden. Tnda ljus, vatten och mysig filt p plats.
Drar igng ett avsnitt Family Guy i vntan p rus. Frvntan stiger och jag hoppas p en mycket trevlig kvll. Shpongle och Infected Mushroom i bakgrunden. Tnda ljus, vatten och mysig filt p plats.
23:30
Det har nu gtt 25 minuter sedan jag tog LSD. Ett avsnitt av Family Guy drogs i gng dr Brian tar svamp och snedtrippar rejlt. Hans snedtripp kndes endast komisk och bidrog till ett hrligt humr, kanske tack vare alla skmt i avsnittet. De frsta verkningarna brjade nu komma, dribland tefatsgonen. Fjrilar i magen gick p hgvarv och det kndes som att ngot mycket hrligt var p vg att hnda. Ett obeskrivligt vlmende krp sig allt nrmare och det var svrt att inte uttrycka detta vlmende i form av korta men kraftiga spasmer i frmre delen av brstmuskulaturen. Att f spnna axlar och armar kndes s naturligt, som att man aldrig skulle trtta p det. Inte lika intensiv lycka som den stund man fr orgasm, men ngot likande i den stilen. Pirret spred sig till trna som fick sockerdricksliknande knslor av den bsta sorten. Frn ryggraden kndes det som att en varm, fuktig handduk drog upp och bara ms mot nacken.
23:30
Nu brjar den familjra knslan av vlmende krypa sig p. Trna tinglar av sknhet och den skna knslan som man fr lngs ryggraden vandrar sig uppt och vrmer min nacke.
Mina gon brjar nu bli ganska stora och vidgade. Mycket passade att kolla p s10e02 av Family Guy nu nr Brian ter svamp och blir galen. Haha.
Tas med en nypa salt.
Ahh pirret i magen.
Nu brjar den familjra knslan av vlmende krypa sig p. Trna tinglar av sknhet och den skna knslan som man fr lngs ryggraden vandrar sig uppt och vrmer min nacke.
Mina gon brjar nu bli ganska stora och vidgade. Mycket passade att kolla p s10e02 av Family Guy nu nr Brian ter svamp och blir galen. Haha.
Tas med en nypa salt.
Ahh pirret i magen.
23:35
Nu brjade det hnda grejer. Vggarna brjade ta sm andetag, som att de till en brjan kippat efter andan. Det som hnde nu var att jag verkligen brja titta noggrant p allting. Frgerna i family guy intensifierades och blev helt klara och underbara. Alla skmt som drogs i avsnittet var s vlgjorde, s genomtnkta och skapade endast fr min njutning. Musiken brjade pverka mitt humr och hur jag mdde. Det brjade bli svrt att uttrycka sig skrift, vilket man kan se p sista meningen i nedanstende spoilers sista mening.
(Hr finns ingen tid angiven s tidsintervallet r ungefrligt)
Vet inte om jag gr hndelserna i frvg men det knns redan nu som att vggarna brjar andas.
Tidigare har jag knappt haft lappen lnge i munnen utan helt sonika svalt den. Nu drog jag ut p det hela och tuggade och svalde
saliven var som, fr att till slut efter ca 5 minuter av tuggande svlja det hoprullade slegget av papper som uppstr nr man haft papper i munnen fr lnge som man tuggat p fr att sen svlja.
Ska frska hlla er uppdaterade hela tiden.
Vet inte om jag gr hndelserna i frvg men det knns redan nu som att vggarna brjar andas.
Tidigare har jag knappt haft lappen lnge i munnen utan helt sonika svalt den. Nu drog jag ut p det hela och tuggade och svalde
saliven var som, fr att till slut efter ca 5 minuter av tuggande svlja det hoprullade slegget av papper som uppstr nr man haft papper i munnen fr lnge som man tuggat p fr att sen svlja.
23:38
Nu brjade jag inse att LSDt brjade verka, ocks samtidigt som jag brjade inse att Brian snedtrippade av de svampar han t. Jag tnkte att jag aldrig ngonsin skulle kunna snetrippa s som gr i avsnittet, d jag till strsta del satt och riktigt gapskrattade av alla hans hallucinationer. Som tidigare var det som att detta avsnitt var skrivet av ngon vars enda uppgift var att underhlla mig under trippen. Ngra mystiska och djupa tankar hade nnu inte brjat komma, men vggarna andades rejlt och det kndes som att rummet jag satt i blev strre n vad det var. Dessutom verkade det som att fnstren krympte. Brjade nu inse hur svrt det skulle vara att fortstta uppdatera trden eftersom jag hela tiden flt med i Family guy och skulle vara tvungen att pausa fr att skriva i trden. Drav nedanstende inlgg i trden dr jag frklarar att jag ska frska uppdatera.
(Ingen tid)
23:40
Vggarna brjade nu andas mer intensivt och frgerna blev nnu klarare. nderna p gardinerna i rummet utvecklade fraktaler som sg komiska ut. Den ftlj jag satt i kndes som mitt hem och datorn som jag hade p bordet kndes som min bsta vn, och min bsta vn visade vad den gjort fr mig, family guy. Fortfarande var Family Guy skrivet endast fr min njutning och uppskattning och drfr var alla skmt i avsnittet av hgsta klass!
(Ingen tid)
Hahahaahaa judarna som flyger i vg
jag dr
Hahahaahaa judarna som flyger i vg
jag dr
forts....
Senast redigerad av Gefle GUD 2011-11-17 kl. 15:34. Anledning: Fixade radbrytning som blev knullad av notepad
Senast redigerad av Gefle GUD 2011-11-17 kl. 15:34. Anledning: Fixade radbrytning som blev knullad av notepad