tyvrr har jag rtt ltt att bli beroende av saker som gr att man mr bra s det r nog ingenting jag ger mig p..media gr allt fr att kna pengar och eftersom att det r s mnga som anvnder ssri nu s blir det mycket pengar om dom skriver p frstasidan att det r farligt..ringde min ena lkare (hon som fr skriva ut) men hon var p semester s jag fick prata med min terapeft och han skulle kontakta henne,,fick en telefontid men jag var s borta s jag kommer inte ihg om det var onsdag denna veckan eller nsta
....hon har erbjudigt mig att lgga in mig p sjukhuset fr att f ssri genom dropp och drigenom se om det finns ngon sort som kanske skulle kunna fungera, jag tackade nej eftersom att jag mdde rtt bra just vid den tidpunkten men det var dumt gjort.fr hra med henne om erbjudandet fi
nns kvar .flyttar hem till en kompis imorgon fr att vila ut men jag tror att det blir mer droger n att vila..men han sa att hans nsa var defekt nu s jag chansar och om det blir en massa meck s flyttar jag hem igen..knns bara s otroligt konstigt nr ens sjlvfrtroende r p topp men end har extrem ngest s det gr ont i kroppen