Vad jag önskar mig mest av allt är någon att hålla om och gå med hand i hand, någon att prata med, någon att dela livet med. Den personen som jag bara älskar utan att kunna förklara det, hon som förstår mig, hon som alltid är positiv och glad och vill träffa mig och tar mig för den jag är. Hon vill jag ha, och utsidan spelar ingen roll, ty insidan räknas. Kärlek är vackert! Om jag ändå älskade någon som älskar mig tillbaka, då, ja då så skulle jag vara lycklig.
Sluta nu innan jag börjar gråta!
Vackert, i sanningens och kärlekens namn.
Tja, få se nu då...
1) Världsherravälde
2) Ett Railgun á la 'Eraser'
Förutom det vill jag ha en pepparkvarn modell större. Där kan man tala om investering, det finns inget som är mer mångsidigt än svartpeppar, och den är naturligtvis godast ur kvarnen. För övrigt har jag en teori om att pepparkvarnen är något av kökets penisförlängare. Man ser att folk som har problem med självförtroendet, typ som Mat-Tina, har enorma pepparkvarnar. Hon har ju ätstörningar och hela paketet också, så hon är nog osäker = stor pepparkvarn. Skit i Cadillac Escalade, nuförtiden är det 2 fot långa, fallosformade pepparkvarnar som gäller!
Jag brukar alltid hitta på någonting helt oväntat när jag ger bort presenter. Så mitt föslag är att skippa "klassikerna" och hitta på nånting nytt. Exakt vad kan jag inte säga utan det får du fundera ut själv. Speciellt eftersom hon tydligen är på sjukhus ganska ofta är hon nog ganska trött på klassiska sjukhuspresenter som tidningar, böcker och godis.
Shallow vill:
1, Ha tillbaka sin flickvän, fast ändå inte.
2, En bil hade varit coolt.
3, Massa pengar.
4, Att min granne slutar snickra i tid och otid.
Matriela saker:
Pengar
Ny, bra dator
Digitalkamera
Större tv Snygga saker till hemmet
Snyggt staket till uteplatsen
Övrigt:
Att dom närmaste har hälsan och mår bra
Att min hund kommer vara frisk även i fortsättningen
Att jag och tjejen är lyckliga
Ett jobb jag trivs med
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!