Läskig jävel det där. Kommer ihåg när det begav sig. Saknade alla spärrar man ska ha. Krossade ena halvan av ansiktet på en kille på en krog i stan med en ölflaska.
Juhani stod vid baren och en smålurig snubbe stötte i honom. Sånt som händer på krogen. Två sekunder senare har Juhani slagit av en flaska mot bardisken och satt flaskan i ena kinden på killen med boxarslagskraft.
Han åkte aldrig fast för detta. Ingen på plats mer än jag och några till visste vem han var. Vi var inte så sugna på att berätta för polisen då han visste vilka vi var. Killen är en människa jag är totalt livrädd för. Har aldrig aldrig träffat en så klockren psykopat.
Hela karln bara lyser total psykopat. Jag är glad att han bor i annan stad nu.
Finns många liknande historier om denna kille.