Flashback bygger pepparkakshus!
2013-04-22, 22:00
Medlem
santacls avatar
Ola-Conny & Morgan borde enbart ka runt och bestlla mat p krogar, det r ju helt klart det bsta segmentet i varje avsnitt.
Citera
2013-04-22, 22:09
Medlem
Niders avatar
Vilka jvla kungar dom r!

Kanal5 mste ha skjutit in en gedigen budget, nr kanal5 ppnar plnkan r sky's the limit!
Citera
2013-04-22, 22:17
Medlem
Morgan mste vl nd vara anstlld av Samhall?
Citera
2013-04-22, 23:18
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Vilka jvla kungar dom r!

Kanal5 mste ha skjutit in en gedigen budget, nr kanal5 ppnar plnkan r sky's the limit!
Det r inte Kanal 5 som hostar upp. Resan bekostas av ett produktionsbolag, det r ven de (inte Kanal 5) som filmar o.s.v. Sedan sldes programmen in till Kanal 5. Indirekt kan det vl sgas vara femman som prjsar, fr produktionen vill vl inte g minus.
Citera
2013-04-22, 23:25
Medlem
wizzmans avatar
Jag hade grna tagit med mig servitrisen till hotellet eftert s kunde hon ftt lra sig mera svenska! Hon som serverade s brutalt mycket mat.
Citera
2013-04-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Det r inte Kanal 5 som hostar upp. Resan bekostas av ett produktionsbolag, det r ven de (inte Kanal 5) som filmar o.s.v. Sedan sldes programmen in till Kanal 5. Indirekt kan det vl sgas vara femman som prjsar, fr produktionen vill vl inte g minus.

Indirekt r du en jvla tomte som ska rtta folk stup i kvarten, klart som fan det r kanal5 som prjsar och i slutndan skyfflar in degen.
Citera
2013-04-23, 01:14
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larab
Morgan mste vl nd vara anstlld av Samhall?

Varfr? Det kan vl inte vara s svrt att knega p lagret p Geks?

Dock tycker jag det knns som att Morgan mr vldigt dligt nr han vistas bland folk och speciellt nr han filmas. Fr knslan av nn latent panikngest.

Kul underhllning om man r sugen p ngot lttsmlt.
Citera
2013-04-23, 02:54
Medlem
D_V_Ss avatar
Morgan var vldigt pratsam idag. Det uppskattades. Ola-Conny var dummare n vanligt.

Sjlv tror jag inte att deras idioti r sciptad. Det faller vl ut nr deras hjrnor hrdsmlter av alla intryck blandat med ett sprk de uppenbarligen inte behrskar.
Citera
2013-04-23, 03:05
Medlem
Jag kan inte lta bli att kolla lite p detta program. Tycker det r hemskt att gra underhllning av det faktum att de inte r s smarta, det klipps och klistras ofta ihop s att skratt och fraser upprepas och frstrker deras tillkortakommanden. Jag hll p att byta kanal nr det fr femtielfte ggn. upprepades
-accuse me. Jag bytte inte kanal, men det r med lite skrckblandad frtjusning eller hur man ska beskriva det, som jag tittar.
Citera
2013-04-23, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Varfr? Det kan vl inte vara s svrt att knega p lagret p Geks?

Dock tycker jag det knns som att Morgan mr vldigt dligt nr han vistas bland folk och speciellt nr han filmas. Fr knslan av nn latent panikngest.

Kul underhllning om man r sugen p ngot lttsmlt.
Iof r skert arbetsuppgifterna ltta men frgan r vl hur lng tid dom tar. Ola Conny tror jag r mer slipad n som han framstlls i programmet. I bland knns det vldigt vlregisserat fast det ska frestlla spontant, -gr det, sg s, g dit osv.. Vldigt roligt ihopklippt i alla fall.
Citera
2013-04-23, 07:38
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ola-Conny & Morgan borde enbart ka runt och bestlla mat p krogar, det r ju helt klart det bsta segmentet i varje avsnitt.
Allt som de behver gra r att dricka ett par stadiga groggar till frukost fr att konkurrera med Kjelles smakresa. Nivn p engelskan har de redan satt och matkunskaperna verkar vara fullt i paritet med Kjell Bergqvists.
Citera
2013-04-23, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Allt som de behver gra r att dricka ett par stadiga groggar till frukost fr att konkurrera med Kjelles smakresa. Nivn p engelskan har de redan satt och matkunskaperna verkar vara fullt i paritet med Kjell Bergqvists.
Ja dessa herrar r helt klart roligare nr dom blev utslppta frn Geks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in