Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Uppenbart att han spelar p samma stt som tex Ingvar Kamprad gr. Att skta ett fretag s oerhrt framgngsrikt mste man vara jvligt smart. Dessutom sger producenten till hur han ska agera, han bjuder p sig sjlv och klippningen gr sitt jobb.
S roligt att folk tror att Morgan och OC r korkade. En bra producent och lite klippande hade ftt alla att se lite bortkomna ut.
Jag utgr ifrn det jag ser mellan klippen. Generellt stt r det vl inte precis ovanligt att socialt knepiga individer r framgngsrika. Autister kan ju vara helt vck inom vissa saker, fr att vara briljanta i andra. Jag tycker Boris verkar inbunden, inte som Morgan, men nd att det syns ganska tydligt att han r obekvm framfr kameran. Mer n s kan jag inte sga, ven om jag fr lite fler vibbar n s ocks. Drmed inte sagt att han inte r en jvel p att driva fretag och rkna kulor.
Jag tror inte att Morgan och OC r korkade (f.. vldigt svrtolkat ord; korkad). Ngon diagnos kan man skert hitta p dem, men varfr skulle man vilja det? S lnge de klarar sina vardagliga liv ser jag ingen anledning. Frutom mjligtvis fr Morgan, han verkar inte m s bra av sin sociala ofrmga.