Flashback bygger pepparkakshus!
2017-09-13, 01:13
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Fan, ibland hade man nskat att OC hade kunnat perfekt engelska. Han r ju glad och entusiastisk men folk verkar nstan bli frbannade p honom.
Hans kassa "engelska" r ju en stor del av hans charm. Hade han pratat bra engelska hade programmet inte varit hlften s roligt...

Enda personen med liknande engelska var vl Lasse Brandeby nr han spelade Kurt Olsson. Men det var ju bara spel, OC r kta vara!
Citera
2017-09-13, 08:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
-Alfred Nobel.
-Alfred Nobel!
-Alfred Nobel!!
-Alfred Nobel!!!

Jag lskar nr han fastnar i ett stickspr sdr. Han mste f ngon blockering i vissa lgen nr han matar p irrelevanta frgor, s jag frstr om folk ledsnar. Fast han fr aldrig brja plugga engelska, d frsvinner grunden till den mesta av humorn under deras resor.
Det r ju klippt s att det ska se ut som om han sger samma sak om och om igen...

Ngra guldkorn frn igr:
Alfred Nobel found dynamite!
I like your hr
Hr gjorde man visst rent med tryckluft. (Efter att guiden frklarat att efter man tnde stubinen till dynamiten s sprang man och satte sig i skydd i ett utgrvt hl)
Citera
2017-09-13, 11:00
Medlem
Nn som tnkte p nr Morgan sa i like your hr att det lt som han sa i like you whore allts jag gillar dig hora, bara hoppas hon inte tog det som det lt hahah

massa skna kommentarer hela tiden som vanligt i avsnittet
Citera
2017-09-13, 11:53
Mogge vxer hela tiden.
I brjan trodde man att O-C var den "smarta" av de tv. Men nu brjar jag undra.
Morgan har en skn och avslappnad syn p livet och tillvaron. Hetsar inte upp sig i ondan, och r helt och hllet sig sjlv. Vilket r gott nog.

Nsta avsnitts berg och dalbana, ser ut som en rysare.
Undrar om spypsar finns till hands i vagnarna?
Citera
2017-09-13, 12:43
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Morgan verkar ovanligt pigg och med denna ssong. Verkar genuint intresserad av aktiviteterna de r p.
Men han mste bli lite bttre p att hlsa och presentera sig nr han trffar nytt folk.
Ola-Conny fr oftast presentera Morgan som om han vore ett litet barn

Sen har Ola-Conny fortfarande kvar sin mstrande stil mot Morgan. S fort Morgan r fascinerad och intresserad av ngot tycker OC det r ointressant/ljligt och vill ka vidare. Tnker mest p citrontrdet i senaste avsnittet. Medan han sjlv kan st och mala om samma sak tio gnger till guider osv.
Citera
2017-09-13, 13:04
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Men det var ju bara spel, OC r kta vara!
r vi skra p det?

Morgan och OC i all ra, men ibland undrar man ju om de fljer manus/direktiv hur de ska uppfra sig, till exempel att prata vldigt dlig engelska. Det mste ju bli bra TV, liksom.
Citera
2017-09-13, 13:31
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Morgan verkar ovanligt pigg och med denna ssong. Verkar genuint intresserad av aktiviteterna de r p.
Men han mste bli lite bttre p att hlsa och presentera sig nr han trffar nytt folk.

Sen har Ola-Conny fortfarande kvar sin mstrande stil mot Morgan. S fort Morgan r fascinerad och intresserad av ngot tycker OC det r ointressant/ljligt och vill ka vidare. Tnker mest p citrontrdet i senaste avsnittet. Medan han sjlv kan st och mala om samma sak tio gnger till guider osv.
Och att kramas.
Citera
2017-09-13, 14:59
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
r vi skra p det?

Morgan och OC i all ra, men ibland undrar man ju om de fljer manus/direktiv hur de ska uppfra sig, till exempel att prata vldigt dlig engelska. Det mste ju bli bra TV, liksom.

De r lite som sa-Nisse och Klabbharparn (OC som sa-Nisse), och dessa krde ju manus.. S helt osannolikt r det kanske inte om de har manus. Men tror att manuset inte r mer avancerat n "g in och kp godis i affren", inte mer detaljstyrt n s.
Citera
2017-09-13, 17:01
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Nn som tnkte p nr Morgan sa i like your hr att det lt som han sa i like you whore allts jag gillar dig hora, bara hoppas hon inte tog det som det lt hahah

massa skna kommentarer hela tiden som vanligt i avsnittet
Man sg lite p hennes ansiktsuttryck att hon blev lite osker p hur hon skulle reagera.
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Morgan har helt klart lyft sig i sitt engagemang om jmfr men tidigare resor, men som du ocks r inne p r han totalt vrdels p att hlsa p folk...det r ta mig tusan vrre n en d fisk hans handslaget.
Citera
2017-09-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Hans kassa "engelska" r ju en stor del av hans charm. Hade han pratat bra engelska hade programmet inte varit hlften s roligt...

Enda personen med liknande engelska var vl Lasse Brandeby nr han spelade Kurt Olsson. Men det var ju bara spel, OC r kta vara!
Jo jag vet. Men jag tnkte mer fr OC personligen. Jag tror han r lite ledsen ver att inte kunna bttre engelska och aldrig bli helt frstdd. Han lskar ju USA och att mta mnniskor. Jag tror inte Morgan lider av sprkfrbistringen p samma stt eftersom han inte r lika social.
Citera
2017-09-13, 19:50
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det r ju klippt s att det ska se ut som om han sger samma sak om och om igen...

Ngra guldkorn frn igr:
Alfred Nobel found dynamite!
I like your hr
Hr gjorde man visst rent med tryckluft. (Efter att guiden frklarat att efter man tnde stubinen till dynamiten s sprang man och satte sig i skydd i ett utgrvt hl)

I like your hr! Snacka om felsgning som uppfattas helt fel haha, mste vara hans vrsta ngonsin
Citera
2017-09-13, 22:28
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Mogge vxer hela tiden.
I brjan trodde man att O-C var den "smarta" av de tv. Men nu brjar jag undra.
Morgan har en skn och avslappnad syn p livet och tillvaron. Hetsar inte upp sig i ondan, och r helt och hllet sig sjlv. Vilket r gott nog.

Jag tror Morgan tnker sjlv och drmmer sig bort lite. Som nr dom var i gruvan och OC tjatar och avbryter guiden i tid och otid. D str bara Mogge brevid helt lugn och kanske funderar hur det hade kunnat vara att jobba i gruvan. OC har nog inte den frmgan att tnka lite sjlv utan mste tjata och avbryta som en jobbig femring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in