Svara
  • 1
  • 2
2012-07-26, 00:29
Bannlyst
Grym rapport som fan. Väldigt intressant. Minus att du dissar cannabis så klart.

Har läst om dmt i ett år nu. Är fruktansvärt sugen på att testa det. Ayahuascaformen känns som den bästa formen att börja med för mig. Har aldrig känt sug efter psykadeliska droger tidigare, men efter att jag läst lite om dmt är det något inom mig som skriker efter det.
Citera
2012-10-05, 22:09
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jahrusalem
Grym rapport som fan. Väldigt intressant. Minus att du dissar cannabis så klart.

Har läst om dmt i ett år nu. Är fruktansvärt sugen på att testa det. Ayahuascaformen känns som den bästa formen att börja med för mig. Har aldrig känt sug efter psykadeliska droger tidigare, men efter att jag läst lite om dmt är det något inom mig som skriker efter det.

Jag dissar inte cannabis som drog, det bara passar inte mig liksom :/.

Jag tycker definitiv att du ska prova. Jag föredrar att röka det eftersom trippen bara håller tio minuter, tror min hjärna skulle smälta om jag drack ayahuasca.
Citera
2012-10-11, 18:31
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
tror min hjärna skulle smälta om jag drack ayahuasca.
Jag tror tvärtom, när du kommer tillbaka från en ayahuasca tripp innehar du universums visdom!
Citera
2012-10-11, 19:57
Medlem
Fula Gubbens avatar
Ayahuasca-ruset är dock inte lika intensivt som DMT utan mer "utspätt", vilket bl a har fördelen att man kan etablera en närvaro i tripp-rymden på ett mer stabilt och mindre stressat sätt. Ayahuasca påminner egentligen mer om svamp än DMT, eller någon sorts blandning. Fina grejor!

Bra tripp-rapport, antar att du har läst McKenna, Strassman, Gracie & Zarkov osv så du känner igen många av inslagen?

- F.G
Citera
2012-10-15, 10:20
Medlem
shiit vilken bra story du...
Citera
2012-10-19, 21:44
Medlem
Grym bra story. Tack
Citera
2012-10-20, 03:35
Medlem
dmt.injections avatar
Skön rapport DMT är en väldigt intressant substans!
Citera
2012-11-02, 02:07
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstina89
Grym bra story. Tack

Tack och varsågod!

Citat:
Ursprungligen postat av dmt.injection
Skön rapport DMT är en väldigt intressant substans!

Tack! Jag håller med, troligtvis det mest intressanta jag gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ayahuasca-ruset är dock inte lika intensivt som DMT utan mer "utspätt", vilket bl a har fördelen att man kan etablera en närvaro i tripp-rymden på ett mer stabilt och mindre stressat sätt. Ayahuasca påminner egentligen mer om svamp än DMT, eller någon sorts blandning. Fina grejor!

Bra tripp-rapport, antar att du har läst McKenna, Strassman, Gracie & Zarkov osv så du känner igen många av inslagen?

- F.G

Jag har lyssnat på McKenna. Förstår dock inte alls vad folk ser i honom. Jag kommer nog aldrig våga mig på ayahusca. Jag har varit totalt avtänd på droger senaste tiden. Och med avtänd menar jag ointresserad.
Citera
2012-11-02, 06:22
Medlem
BillTheButchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Hon sa upprepade gånger " shh, du får inte säga till någon att du har varit här", "glöm att du har varit här, du har aldrig varit här, shh säg det inte till någon".

Och så berättade du allt i denna tråd.
Citera
2012-11-02, 12:51
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillTheButcher
Och så berättade du allt i denna tråd.

Jag hoppas innerligt dom kan förlåta mig! :/
Citera
2013-06-29, 22:30
Medlem
Messiahs avatar
Underbar rapport. Väntar själv på en liten leverans av DMT och ser verkligen fram emot att få uppleva den vackra världen efter intag utav DMT.

Tycker att du beskrev känslan och upplevelsen på ett riktigt skönt sätt och det var väldigt trevligt att läsa din historia.

Du får 5 utav 5 sjösjuka tigrar av mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in