Bumpar lite och fortsätter tråden om det går bra.
Jag har sett honom ett flertal gånger i Falun nu och han dansar fortfarande väldigt ensamt. Är väl någon full tjomme som ställer sig och ska dansa med honom för att han är "känd" men annars är han rätt så själv.
Jag var på ETAGE för några veckor sedan, full och orkade inte stå på dansgolvet mer. Så jag kände helt enkelt för att gå och prata med Kjelle som stod i baren med en cola i handen. Småpratade bara först och frågade om det var cola han drack eller om det var en drink.
"- Jag har varit nykter i ** år! Det var inte så svårt att sluta, jag gjorde det bara." Sa han och lät väldigt stolt. (jag minns inte hur många år han sa, kan ha varit 2, 7 eller 10, haha...)
Vet att han nämnde någon (tåg?)olycka också, men minns ej mer hur och vad det handlade om.
Sen fortsatte han, och jag kan lova att han öppnade upp sig... rejält... Han pratade om sin son, som varit/är tung narkoman. Hur denne har suttit i fängelse och som till och med hade försökt döda Kjelle en gång i tiden. Nu pratar dom inte längre, kanske beror det på att Kjelle slängde ut honom tillslut helt enkelt.
Har han en son? Och varför har vi inte fått höra något om detta tidigare i så fall? Jag skulle gissa på att hans son (om han finns) är närmare 25 år idag, men vem är han? Kan allt detta stämma?