Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2011-12-14, 03:01
Medlem
Kön: Man
Ålder: 18
Vikt: 55 kg
Längd:172
Substans: Röd Flugsvamp

Ett oväntat samtal

Kompisen ringer vi kan kalla honom för Felix. Felix ringer och berätta att han har varit på utflykt med skolan ute i skogen och att han ägnade tillfället att plocka lite Toppisar Och frågar ifall vi ska spendera helgen med att käka toppisar, något vi båda två har länge viljat prova. vi bestämmer oss för att i helgen då ska vi köra.

Fredag

Jag Sara Sandra Och Markus sitter utanför en skola där vi ofta brukar hänga vid. Vi röker några Holkar och bara tar de lungt. Felix ringer och frågar om de är lungt att han kommer. klockan är ca 9 på kvällen. Felix kommer. vi röker lite till och Jag och Felix bestämmer oss för att bjuda in dom andra på vår idé med att trippa på Toppisar. Alla gillar idén och vi beger oss hem till Sandras mamma som inte är hemma på hela helgen.

Förberedelsen
21:30
Vi sitter alla i soffan och kollar på teve förutom Felix som ivrigt har börjat brygga den magiska
drycken. i vänten på de goda, röker vi en till holk, och kollar på ett avsnitt Simpsons Felix kommer nu ut med drycken och ger oss alla ett varsitt glas förutom Markus han tar inga droger alls förutom att han röker bara på någon enstaka gång.

Intag av drycken
22:00

Ivrigt häller vi alla i oss drickan som smakar något i stil med jord. Felix som Hatar svamp får sitta och skölja ner drickan med läsk annars spyr han säger han. Sara som nu redan innan hon tog sin svamp är duktigt "borta" ligger och noddar på sängen och vi har absolut ingen kontakt alls med henne på säkert 5minuter. Felix säger att de är bra när man får ont i magen för då är ruset tydligen på gång. i väntan på att någonting ska hända kollar vi alla lite till på Teve. jag känner nu att jag har ont i magen och att någonting är på gång. Alla känner ungefär likadant. Sara är nu tillbaka i verkligheten, Och vi bestämmer oss alla för att gå ut till en skola som ligger i närheten. innan vi går ut rullar Sandra 2 jointar som vi ska sätta oss och njuta av nere på skolan.

påväg till skolan
22:30

Väl utanför huset känner jag att nu drar de igång, Jag och Felix har konstata skratt attacker åt absolut ingenting, de räcker att vi bara kollar på varandra så bryter vi ut i skrattanfall. Vi kommer bort på skolan de är helt kol svart, vi hittar en bänk sätter oss ner och tänder jointarna. jag sneglar bort mot en dörr på skolan med ett fönster på, jag ser en bänk men får en inbillning av att de är en hund som står där inne och är väldigt ledsen, jag säger till dom andra vad jag ser (inbillar mig) . och säger att vi måste släppa ut den stackars hunden. Markus som endast är hög på en joint säger att de bara är en bänk och att vi inte ska bry oss om den. Jag blir väldig ledsen på Markus Eftersom jag är nästan säker på att de inte är en bänk utan en hund som står där. nu hör jag helt plötsligt Felix skricka OH SHIT. alla frågar vad de är som han skriker om han säger att han inte kan förklara men de såg ut som han precis har sett ett ufo landa på skol gården typ.

Ut på en vandring
23:00

Vi har nu bestämt oss för att ge oss iväg från skolan att vi helt enkelt bara ska gå. vi hinner kanske 25Meter sen så står Sara och skriker nej gör de inte!. Vi undrar va fan hon håller på med. och hon svarar att hon såg en tjej hoppa ut för ett stup, och ta självmord. och att de upprepades hela tiden när hon kollade just ditåt. till sist börjar hon hänga med oss och skiter i va de än va hon nu såg.
Jag och Felix står och gapskrattar åt en tjock muslim vi skrattar så mycket så att vi inte kan stå på benen. vi börjar gå mot muslimen för att utforska den och de visar sig bara vara en buske.

Polisen tittar förbi
23:10

Vi har nu börjat gå på våran upptäcksfärd och ser Vita lysen titta fram borta vid en backa. Hehe polisen spring grabbar skojar Markus. och vi bara skrattar åt honom. och då kör bilen förbi och de visade sig vara en polisbil polisen svängen in på en lite mindre väg vi blir alla nojiga som fan och börjar springa upp för en backe mot en cykelbana. Först nu börjar jag Verkligen känna av svampen, jag sätter mig ner på cykel banan, och är helt överlycklig för att jag klarade undvika polisen så smidigt!. på högra sidan av cykel banan är de träd jag känner hur träden på något sätt kollar på mig. Jag går fram till ett träd och frågar hur de står till. Trädet svara mig inte och jag blir väldigt besviken Samtidigt som jag får en känsla av obehag. Jag tittar upp på en gatulampa och bestämmer mig för att försöka smaka på ljuset nog fan lyckas jag smaka på de. de smakar ungefär som lakrits båtar.

På väg hemmåt
??:??

Vi bestämmer oss nu för och vandra hemmåt. jag har inte längre någon tidsuppfattning och de är ca 10 min från cykel banan där vi va hem till sandras mamma. när vi väl hade gått i ungefär 1 minut så kändes det som om jag hade vandrat en hel månad utan och komma någonstants Sandra kännde exakt likadant. Felix och Markus hade nu stannat och stod och diskuterade naturen och såg allmänt korkade ut. Sara stod bara och skrattade åt dom. efter mycke tjat på Markus och Felix att vi skulle börja gå igen och inte stå och prata skit här ute fick dom tillsist att röra på sig.

Tillbaka i lägenheten

väl inne i lägenheten så känns de som vägarna andas, helt sjukt och jag är grymt fascinerad av detta. vi bestämmde oss för att laga mat, de fick bli en varsin billys pan pizza, jag och Felix satt helt inne i maten, de smakade helt annorlunda för varje tugga jag tog. fick smaken av såna sura cola flaskor (godis) sen nästa tugga smakade de Langos och en annan smakade turkiska peppar. jag frågade Felix om han upplevde samma sak han sa att han tyckte maten smakade ungefär som plast påsar. Jag frågar sandra om de är okej att jag tar en dusch, Sandra svara ja och jag går in för o duscha, Väll inne i badrummet kollar jag mig i speglen och ser mig som en gammal tecknad svart vit gubbe, tycker detta är riktigt roligt och skrattar för mig själv. väl inne i duschen så känns de som strålarna är typ laser strålar fast på ett bra sätt. Laser strålarna skär bort smuts och annat äckel från kroppen, de iallafall så jag tänkte , när jag klivit ut ur duschen tar jag en handduk, Handduken känns som ett får så jag inbillar mig att de är en får päls jag torkar mig på, och blir arg/besviken på Sandra som har mördat ett får och hängt upp de i badrummet, så att hennes kompisar ska torka sig på de.

Efter Duschen

Sara och Markus hade nu somnat i Sandras mammas dubbel säng. Så de blev att Jag och Felix helt enkelt fick sova på sofforna. jag satt mig i soffan jag skulle sova i och huvudet bara snurrade runt. Vi satte på lite dubstep musik och de kändes som om tonerna kom och smekte mot min kropp. Felix låg och noddade i soffan sandra satt och rullade nattisen. men innan hon blev klar så han jag slocka.

Utvärdering Ger min tripp 3/5 hade förväntat mig mycket mera roligt typ som att se sjuka hallucinationer. men så blev de inte.

Anledningen till att de står toppisar i texten är för att Felix lurade oss till att de va toppisar. fast de egentligen var röd flugsvamp vi åt.

Antar att de är mycket stavfel MM och att allting kanske inte hängde ihop på ett bra sätt försökte så gott jag kunde detta är min första tripp rapport
Senast redigerad av bobmrley 2011-12-14 kl. 03:09. Anledning: felstavning
Citera
2011-12-14, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobmrley

Anledningen till att de står toppisar i texten är för att Felix lurade oss till att de va toppisar. fast de egentligen var röd flugsvamp vi åt.

"Felix" är en Idiot. tråkig läsning va det också. tycker inte historien känns trovärdig alls.
Citera
2011-12-14, 03:34
Medlem
footfuckingmasters avatar
Bra skriven! men tyvärr inte särskilt underhållande, allt lät bara så himla fult med att du blev besviken på trädet etc.

Gjorde ni en dryck av svampen ? hur gör man det?

du får 3/10 toppisar i betyg
Citera
2011-12-14, 04:08
Medlem
Ersattarens avatar
Fint skrivet men som alla andra säger, innehållslöst.

2/10 möjliga flugsvampar.
Citera
2011-12-14, 05:56
Medlem
Unikos avatar
Citat:
vi bestämmde oss för att laga mat, de fick bli en varsin billys pan pizza

Övrigt så kan du nog bättre, 2/10!
Citera
2011-12-15, 00:45
Medlem
Du lär ju ta reda på lite mer information angående att du blev missnöjd över så lite visuellt.! De du menar nog är DMT dbt som du vill komma åt! Fast erat tanke sätt och hur ni triggade varandra bevisade att ni är väldigt omogna när det kommer till att "tripp some balls". Men fortsätt me svamp i ok doser och ta reda på mer va substansen verkligen gör för dig och mogna till i tanke sättet så ska du nog se att du får ut mer roligt av de hela!
Citera
2011-12-15, 00:53
Medlem
Det är rätt farligt att dricka/äta röd flugsvamp otillrett... Dessutom trippar man inte direkt på flugsvamp som på syra osv eftersom att det är inte en tryptamin eller en fenetylamin. Flugsvampen har en dissociativ och gaba-agonist-verkan och är närmare alkohol i effekt än psykadelika.

Ni verkar otroligt okunniga, omogna och för din egen skull hoppas jag att du ljög om din ålder.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-12-15 kl. 00:59.
Citera
2011-12-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
för din egen skull hoppas jag att du ljög om din ålder.
Jasså vaför detta då?
Citera
2011-12-16, 19:17
Medlem
Brunsass avatar
Låter falskt som bara tusan..

men om inte så var det nog endast jointarna du kände något på, det du beskriver kommer inte ens nära någon tripp rapport om amanita jag har läst, o jag har läst många.
Citera
2011-12-16, 20:02
Medlem
Citat:
Jasså vaför detta då?
För att du verkar väldigt omogen och okunnig. För att inte tala om din kompis som lurar sina kompisar att äta flugsvamp. Aja, det positiva är iaf att det gick bra iallafall.
Citera
2011-12-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
För att du verkar väldigt omogen och okunnig. För att inte tala om din kompis som lurar sina kompisar att äta flugsvamp. Aja, det positiva är iaf att det gick bra iallafall.
okunnig ja de är jag nog, omogen nej?, de va ju ett 'försök' till en tripp rapport inte en tråd där jag förklara hur mogen jag är
Citera
2011-12-16, 22:57
Medlem
Troll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem