• 1
  • 2
2011-12-15, 12:21
Bannlyst
Hej!

Jag maste fa tag pa dessai Thailand, och varit och akt overallt i BKK och Hua Hin, anda dom ger ar Allam. Billigt men Jag behover mina Imovane/Zopliclone

Provat 6 sjukhus och de jag far dar ar av samma familj, men funkar inte alls lika bra.

Nagaon som kan hjalpa mig mot ratt vag?

Oerhort tacksam for svar

//
Richard

PS.

Har varit pa minst 15 "Apotek" och alla sager att antingen bara sjukhus har det eller att de inte finns i Thailand
2011-12-15, 12:38
Medlem
toonyys avatar
Det var exakt likadant nr jag befann mig i Filippinerna r 2010. Inte ett enda apotek hade skiten. Jag var till olika lkare, men ingen hade hrt talas om det. Fick ngot annat utskrivet som de sa skulle vara effektivt, men inte fan funkade det, lg smnls i 2 mnader.
Finns det inte i Filippinerna, finns det antagligen inte i Thailand heller...
Senast redigerad av toonyy 2011-12-15 kl. 12:41.
2011-12-15, 12:42
Bannlyst
Maste ju finnas NAGONstans jag menar de har ju valium pa apotek juh.
2011-12-15, 12:44
Medlem
Bongmons avatar
Men bde valium o iktrorivil r ju ltt att fixa dr, ta tillrckligt stora doser bara s fr du vl sova?
2011-12-15, 12:55
Medlem
sara.nillsons avatar
som tidigare nmnt frga efter valium. Jag gillar sjlv zopiclone bttre men det finns antagligen ej dr. Du kan ocks frga om sonata, som r likt. lycka till!
2011-12-15, 13:38
Bannlyst
Nu ar det ju sa att jag bade vill kunna sova och kunna fa den harliga kanslan man far av Imovane, hoppas nagon vet om det gar att fa tag pa!
2011-12-15, 13:59
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schepp
Nu ar det ju sa att jag bade vill kunna sova och kunna fa den harliga kanslan man far av Imovane, hoppas nagon vet om det gar att fa tag pa!

Har ett gng (vi kan kalla det slktingar/vnner) som ofta r i thailand, nr de varit bde p apotek och doktorer i jakt p smnmedicin s har de ftt olika former av benso. Z-analoger anvnds nog inte dr.
2011-12-15, 17:24
Bannlyst
Aja, ja ska leta i pattaya, ni far jatte garna komma med mer tips. Ska va har i 80 dagar och klara mig inte utan dem efter lang tid tagit dem.

Tack pa forhand
2011-12-15, 22:09
Medlem
Knarkarjvlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Men bde valium o iktrorivil r ju ltt att fixa dr, ta tillrckligt stora doser bara s fr du vl sova?

Hur ltt? Sljs diazepam fortfarande receptfritt p apoteken?
2011-12-15, 22:31
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar

I deflsta. Sljs i vikt-pris ist fr styckpris i vissa apotek. Tramadol o diazepam kan du kpa mer eller mindre hur som helst. Vissa apotek har mer.
2011-12-15, 23:03
Medlem
prodigy123s avatar
Som nmnts tidigare i trden s finns inte Imovane/Zopiclone i Thailand, du fr
kra p ngon benso.
2011-12-16, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar

7/10 Apotek saljer det under disken, vissa saljer garna inte for mycket andra saljer hur mycket som helst.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in