Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-20, 18:58
Medlem
Hej!

Är det bara jag som tänder oerhört mycket på en trekant där det är två killar som knullar en tjej? Favoriten är nog när hon står på alla fyra medans hon suger av en och den andra tar henne doggystyle.
Jag vet inte vad det är som är så lockande med det. Att man tillsammans med en kompis knullar en tjej medans man skrattar och har kul. Blir som en kombination av att det är skönt och ett nöje.

Jag har haft det med min kompis med två olika tjejer. Den första var min flickvän som brukade ställa upp för oss. Hon älskade det kan jag ju meddela Den andra var en random tjej som senare blev kompisens flickvän. Båda var ovanligt bra i sängen vilket gjorde att jag och min kompis haft våra bästa stunder just då under trekanten. Även idag brukar vi friskt skämta om det och säga att vi vill göra om det.

Så till frågan, hur många här har haft trekant med sin kompis eller någon manlig bekant där ni varit på en tjej? Är det kanske vanligare än man tror? Om ni orkar får ni gärna skriva hur det gick till!

Såklart bara kille, kille, tjej!
Citera
2011-12-20, 19:01
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Låter mer som att du gillar att vara med din kompis eller vad du nu vill kalla personen. Har du verkligen tänkt igenom hela situationen?
Citera
2011-12-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Låter mer som att du gillar att vara med din kompis eller vad du nu vill kalla personen. Har du verkligen tänkt igenom hela situationen?

Gillar bara att knulla en tjej med min kompis. Tänder inte på honom och vill defenitivt inte hålla på med honom. Blir som ett slags maktspel där jag och min kompis använder oss av en tjej som ett slags sexobjekt.
Citera
2011-12-20, 19:10
Medlem
Låter lite bögigt.
Citera
2011-12-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Låter lite bögigt.

Inte alls! Bara kul ju.
Citera
2011-12-20, 19:12
Medlem
Skohornets avatar
Har väl hänt ett par gånger på fyllan, kan ju meddela att jag skulle föredra två brudar..
Citera
2011-12-20, 19:16
Medlem
footfuckingmasters avatar
skulle nog aldrig ställe upp på en devils threeway...
Citera
2011-12-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Har väl hänt ett par gånger på fyllan, kan ju meddela att jag skulle föredra två brudar..

Lust att berätta lite hur det gick till?
Citera
2011-12-20, 19:22
Bannlyst
Gjorde det en gång på karatefyllan ne fy fan aldrig mer sex med en annan naken man i rummet :TVI
Citera
2011-12-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0cker
Gjorde det en gång på karatefyllan ne fy fan aldrig mer sex med en annan naken man i rummet :TVI

Varför var det så äckligt?
Citera
2011-12-20, 19:31
Medlem
honesttogods avatar
tro fan man hellre vill ha med en av varje kön än två av samma!
Citera
2011-12-20, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mackanst
Varför var det så äckligt?

Inte min grej att se erigerade kukar vid sex, simple as that!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in