Jag tröttnade på att flyga och knulla efter ett tag, och slutade engagera mig i lucid dreaming... Har inte funderat över det på jättelänge. Man kanske skulle ta upp den igen...
Citat:
Ursprungligen postat av Broine
Nån som vet hur man kan hålla på längre?
Ja, armarna rakt ut åt sidorna och snurra så fort du kan. Funkar säkert 9 gånger av 10 för mig.
Minns även att det finns andra trix, ett av dem är att känna på sina egna händer. Detta har dock inte funkat till närmelsevis lika bra som snurrgrejen för mig.
(Alltså du ska göra detta när drömmen börjar försvinna, men det hajjade du nog.)
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Roligast är när man har ett leksaksflygplan eller liknande i handen, eller ligger på en flygande matta. Då flyger jag som bäst.
Flygande matta alltså =) Det har jag aldrig tänkt på. Men jag skulle nog inte klara av att få mattan att flyga.
Själv flyger jag alltid superman style. Måste kuta i starten. Sen går det jävligt fort. Har inge problem att flyga uppåt hur högt som helst, inte heller något problem att flyga nedåt. Problemet kommer när jag flyger nedåt och vill börja flyga uppåt igen - det går inte. Måste landa emellan.