• 1
  • 2
2005-01-14, 16:56
Medlem
hej.

lder:20
vikt: 78kg 2+-
bf:ca 12%
lngd:175cm

tidigare kur:
kur1: dbol 30mg/ed i 6 veckor
kur2: deca250mg+dbol 10mg i 10 veckor
brjade tidigt, sorgligt men sant.
jag har tappat en hel del efter dessa kurer p grund av olycka

trnat gym i ca 2,5r innan det boxning i 1,5r innan

kosten ligger vl ntt som s hr dagligen:
05.00 havregrynsgrt (4dl havregryn)
08.45 kycklingfile+ris
11.15 apelsin+banan+gainers
13.30 kycklingfile eller ntktt+pasta
16.30 prottedrink +35-45 minuters gng till gymet
ca 17.30 trning
18.30-19.00 gainers
21.00grovt brd+skinka eller kalkon
sova......

mina ml med denna kuren: att ka i muskelmassa samt styrka naturligtvis .. f en slutvikt 85kg efter pct

jag hade tnkt mig ntt som s hra:

vecka
1-6.75mg testopropp/EoD
1-6.20mg dbol/ed
pct start dag efter sissta d-bolen allts 3 dagar efter sissta sticket propp.
pct:
dag
1-7 40 mg nolva
8-30 20 mg nolva

kom grna med synpunkter fr att det ska bli s bra som mjligt.

Mvh// Rabbit
Citera
2005-01-14, 17:56
Medlem
nej nej helt fel..

Ska du ka upp till 85kg, kr en vanlig testo kur 250mg typ, skter du trning och kosten bra s kar du 10kg, du fr behlla mycket ocks om du fixar allt eftert. Du behver inte blanda in massa prepp och gra det komplicerat-

Mjligen dbol frontinng

20mg dbol ed v1-4
testo 250mg v1-10
v14/13 pct
Citera
2005-01-14, 18:05
Medlem
Tredje kuren, d r chansen inte stor att du kommer ka 10 kg om inte du samlar p dig en massa fett p samma gng.

Mjligen om du isf. sktt bde kost och trning vldigt dligt tidigare.

Kr din kur och rapportera sedan.
Citera
2005-01-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
nej nej helt fel..

Ska du ka upp till 85kg, kr en vanlig testo kur 250mg typ, skter du trning och kosten bra s kar du 10kg, du fr behlla mycket ocks om du fixar allt eftert. Du behver inte blanda in massa prepp och gra det komplicerat-

Mjligen dbol frontinng

20mg dbol ed v1-4
testo 250mg v1-10
v14/13 pct

okej.. trningen och kosten skts som den ska.. frstr inte vad som r komplicerat? men visst, jag kan lika grna kra testo E, frre stick men inte lika skonsamt mot kroppen.. visst var jag lite optemistisk med viktkningarna fr jag ersknna. men det r ju en kning p 5-7kg, det skulle vl inte vara helt omjligt?
Citera
2005-01-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Rabbit_
okej.. trningen och kosten skts som den ska.. frstr inte vad som r komplicerat? men visst, jag kan lika grna kra testo E, frre stick men inte lika skonsamt mot kroppen.. visst var jag lite optemistisk med viktkningarna fr jag ersknna. men det r ju en kning p 5-7kg, det skulle vl inte vara helt omjligt?

nej det gr garanterat, ven fast det r 3:e kuren, nja du bestmmer sjlv vilka prepp och s. glmde bort sg att rubriken var KORT KUR, och 6veckor ja det funkar faktiskt.
Citera
2005-01-14, 18:19
Medlem
joo visst r det mitt val, jag vill bara hra synpunkter, stora som sm..
och som sagt min personliga erfarenhet av testo r noll, s kanske skulle smlla p med lng ester till att brja med, och kanske ta denna kur eftert nr jag vet hur jag reagerar p testo..
Citera
2005-01-14, 18:21
Medlem
Citat:
joo visst r det mitt val, jag vill bara hra synpunkter, stora som sm..
och som sagt min personliga erfarenhet av testo r noll, s kanske skulle smlla p med lng ester till att brja med, och kanske ta denna kur eftert nr jag vet hur jag reagerar p testo..

Kan va ett bra val, kr p en vanlig testo kur och du ska g upp ngra kg, se bara till att skta kosten vilan och trningen bra ocks..
Citera
2005-01-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Kan va ett bra val, kr p en vanlig testo kur och du ska g upp ngra kg, se bara till att skta kosten vilan och trningen bra ocks..

jod det gr jag vilket som, men rcker 250mg e5d?
det lter lite men jag har vart med om att kompisar har ftt schyssta gains av det.
Citera
2005-01-14, 19:08
Medlem
Citat:
jod det gr jag vilket som, men rcker 250mg e5d?
det lter lite men jag har vart med om att kompisar har ftt schyssta gains av det.

kr propp.
Citera
2005-01-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
kr propp.

okej, utveckla grna varfr s r du snll
Citera
2005-01-14, 19:18
Medlem
Citat:
okej, utveckla grna varfr s r du snll

just fr att kuren r s kort. ena hinner precis klippa p ordentligt nr du lgger av.
S drfr rekomenderar jag propp i detta fall. Och om du kr propp s behver du inte bollarna igentligen men om du vill kra p dom s gr det. kr ca 30-40 mg. Skit i winnen eller byt bollarna till winne
Citera
2005-01-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
just fr att kuren r s kort. ena hinner precis klippa p ordentligt nr du lgger av.
S drfr rekomenderar jag propp i detta fall. Och om du kr propp s behver du inte bollarna igentligen men om du vill kra p dom s gr det. kr ca 30-40 mg. Skit i winnen eller byt bollarna till winne

okej.. nu vet jag inte hur du kom in p winstrol riktigt
okej bollarna tnkte jag kra fr extra gains. men annars s rcker det med 75mg eod?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in