2005-01-14, 19:20
Medlem
ska man kka dom innan trning lr varje dag? om man kr 2v on 2v off??
Citera
2005-01-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacolito
ska man kka dom innan trning lr varje dag? om man kr 2v on 2v off??

spelar enligt mig ingen roll, men vet att de flesta inte tar innan trningen. de tycker att det blir fr anstrngande fr hjrtat mm
fr mig funkar det bra innan dock. fast man tar ju inte alla p en gng man delar ju upp under dagen.
Citera
2005-01-15, 00:59
Medlem
Frigge24s avatar
jag kr clen nu och inte vet jag om de e nt att ta i trningsyfte... kan ju bara vara jag som svarar s p dom men inte blir jag lika pigg och allert som p effe.. jag anvnder dom fr deff vilket jag gr med effe med men effen blir man ju riktigt grymm p gymmet.. men me clen tycker jag bara man softar omkring och skakar jekligt svrt att servera kaffe p jobbet kan jag sga
Citera
2005-01-15, 13:36
Medlem
Hagamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigge24
jag kr clen nu och inte vet jag om de e nt att ta i trningsyfte... kan ju bara vara jag som svarar s p dom men inte blir jag lika pigg och allert som p effe.. jag anvnder dom fr deff vilket jag gr med effe med men effen blir man ju riktigt grymm p gymmet.. men me clen tycker jag bara man softar omkring och skakar jekligt svrt att servera kaffe p jobbet kan jag sga

Hur ser dina resultat ut p Clen? Skulle va kul att hra.
Citera
2005-01-15, 15:29
Medlem
Frigge24s avatar
jag har bara krt en vecka me dom till sammans med en keto upplgg p kosten s jag kan inte sga n resultat direkt eftersom keton gr s att man frlorar en del vtska och glyckogener men om vi skiter i allt snt s har jag blst ca 3.5 kg sen i tisdags.. men som sagt s e de en del vtska...
Citera
2005-01-15, 16:07
Medlem
Hagamannens avatar
Kanske kort tid, men ngra synliga resultat?
Citera
2005-01-16, 17:34
Medlem
Frigge24s avatar
tja inga dramatiska... blodkrl har kommit fram lite och man knner sig hrdare... jag har vgt rtt mycke fr ca 2 r sen ( 137 kg ) och e nu nere i 90.. men man de knns lite hrdare tycker jag... f se om nn mnad d jag legat 2v p eca med om de har hnt n kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in