Har kurat ngra gnger och ftt bra hjlp med uppstllning p racet. Hoppas kunna f lite hjlp och tips ven denna gng.
Min vikt nu r 97kg, klev av dieten i somras p 84kg och krde p under hsten rtt rejlt. Nu r det dax fr att minska fett o ka musklerna utan att loosa mer n ca 5 kg..
Jag har:
50 dd
100 susta
1000 vita ryssar
120 Winestrol tabbar
44 oxar
tillvxt 180 enheter
(effe och clemmisar)
(och ven lite raketer (testo), nolva kvar sen tidigare som jag tnkte toppa med fr att bli av med dom)
Har kurat ngra gnger och ftt bra hjlp med uppstllning p racet. Hoppas kunna f lite hjlp och tips ven denna gng.
Min vikt nu r 97kg, klev av dieten i somras p 84kg och krde p under hsten rtt rejlt. Nu r det dax fr att minska fett o ka musklerna utan att loosa mer n ca 5 kg..
Jag har:
50 dd
100 susta
1000 vita ryssar
120 Winestrol tabbar
44 oxar
tillvxt 180 enheter
(effe och clemmisar)
(och ven lite raketer (testo), nolva kvar sen tidigare som jag tnkte toppa med fr att bli av med dom)
Ryssar varierat med oxar
(ev. +tillvxt)
winstrol eller inte
effe & clemmisar under deff
toppa med 1 testoraket/vecka
och trna hrt som fan.
och kra p under 12 veckor.
funderar p om det r bttre att lgga upp det p ngot annat stt med det jag har. Funderar om det r bttre/billigare att ka DD och skippa tv..
Drav jag vill ha bra tips och hjlp.
Jag har:
50 dd
100 susta
1000 vita ryssar
120 Winestrol tabbar
44 oxar
tillvxt 180 enheter
(effe och clemmisar)
Tnkte kra ett race 12 veckor.
Tips p upplgg och mngd.
/Skiver
mitt serisa jag ska ge en kur ocks.
1-4 40 mg ryssar ED
1-12 250 mg susta E3D (eller EOD )
1-12 400 mg deca EW
1-12 2 iu Tillvxt ED
9-15 50 mg Win ED
16 PCT
resten sparar du till Nsta kur eller ocks skickar du det till mig. kan PMa dig min adress sen
kan inte bli bttre en den som jag la upp t dig. Varfr vill du skippa tillvxten? trodde du hade dessa grejer hemma redan? jag missuppfattade nog det isfall.
Lgg inte in fr mycket prepp det ger inte mer fr det.
Anledningen att jag funderar p att skippa tillvxten r att jag inte har den hemma. Jag har nstan allt klart. Det andra r precis bestllt och kommer nsta vecka.
Tillvxten skulle bli ca 7400 kr till... Blir rtt mycket pengar p en gng.
Men jag r frukansvrt osker.. Ngon sger si och ngon sger s.
Vissa sger att ska man inte tvla s spelar det ingen roll..Andra sger motsaten.
Vill f max ur allt. Inte fr lite och absolut inte elda fr krkorna.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!