Mycket smickrande läsning måste jag säga, Det glädjer mig att ni lägger ner all denna energi på oss
För att ge er nyfika lite mer korrekt information så ska jag försöka svara på era frågor/påståenden/påhopp nedan.
För det första, Min mor är inte polis. Hon jobbade på polisen. Som ni säkert förstår är jag inte intresserad av att överhuvudtaget diskutera min famlij på ett forum.
Det ni påstår är skrattretande.
Ang Bandidos, X-team, Red&white, Ha osv så gäller samma regler på Score som övriga krogar i hela Karlstad. De är välkommna som vilken gäst som helst. förutsatt att de sköter sig. Dock inte med supporter kläder och dyl. undantaget är att ett LITET bröst emblem som är ok, hos oss och övriga restauranger/ krogar i Karlstad ( tänk lyle & scotts fågel storlek)
Den som påstår något annat ljuger.
Ang Pixation numera Bnw studios ekonomi så kan jag svara följande.
Ekonomin i bolagt har vart otroligt pressad, och jobben som vi tidigare haft som ordinare "kundstock" har trillat av en efter en då intresset hos mig och staffan har vart lågt pga mycket andra projekt.
Sen har vi ju huset i Segerstad, så kan jag bara säga att huset köptes som en investering / projekt och varken jag eller min kompanjon bor där, huset inte ens är färdigställt.
Gällande vart exakt jag bor, så tycker jag säkert precis som ni tycker, att det är privat.
Anledningen till att tidigare ägare på Score sålde var att de gått vidare till nya projekt och ledsnat på verksamheten efter drygt 10år. Inte jätte konstigt enl mig.
Ni som har fler frågor är hjärtligt välkommna in på Score för vidare disskution, jag är där i princip varje dag.
// Peter Berg